Ukens spørsmål #158

Hvorfor har du sluttet med ukens spørsmål?
– Det har gått et par søndager nå der jeg ikke har hatt ukens spørsmål. Mye av grunnen til det er at jeg har gjort ukens spørsmål over 150 ganger. Dette er jo 158 gang jeg gjør det. Så jeg har rett og slett tenkt at dere kanskje begynner å bli litt lei ukens spørsmål. Men etter å ha sett hvor mange kommentarer som har kommet inn der dere har lurt på hvor det blir av ukens spørsmål, ser jeg at jeg tok helt feil. Så jeg skal ikke slutte med ukens spørsmål allikevel!

 

Kunne du tenke deg å bytte navn sånn at du ikke heter Stina Marie Bakken men bare Stina bakken?
– Oi det vet jeg ikke. Jeg kommer til å endre navnet mitt når Per Fredrik og jeg gifter oss. Da kommer jeg til å fjerne enten Marie eller Bakken. Tipper det blir Marie jeg kommer til å fjerne, da jeg aldri har følt at det navnet passer til meg. Hehe! 

Hvor sover du og Per Fredrik nå som dere pusser opp soverommet?
– Når vi pusset opp soverommet lå vi inne på oppblåsbar seng inne på treningsrommet. Var ikke akkurat veldig komfortabelt. Spesielt med tanke på at Per Fredrik er ganske høy og stor i forhold til meg, og dette var jo en oppblåsbar madrass, så jeg rullet mot han nesten hele tiden. Haha! Heldigvis sov vi ikke der mange netter. Men det var jo litt gøy å føle at vi var ute på camping!
 

 

Hva gjorde du for å få kjæresten din til å like interiørstilen du har i hjemmet? Har skjønt at dere har en veldig “jentete” stil.
– Huset våres er delt opp i 2 deler. Når man kommer inn hoveddøren i huset kan man enten gå inn i en egen del til venstre, eller en egen del til høyre. Delen til høyre er den delen der jeg alltid er, og der er det min stil. Hvitt og rosa, og alt er veldig lyst og min stil.

Mens i den andre delen er det Per Fredrik som bestemmer, siden han har studioet og badet sitt der. Vi har også treningsrom, ekstra kjøkken og lagerrom der. Men jeg bruker bare treningsrommet en gang iblant, da jeg liker treningsstudio best. Så i den delen av huset er det Per Fredrik som har innredet, og der er det veldig mye svart og mørkt som er han sin stil. Vi har endret mye på hvordan det ser ut i den delen, siden jeg lagde housetour. Så jeg kommer til å lage en ny housetour etterhvert for å vise dere hvordan det ser ut! 


 

Hvordan hadde du reagert hvis noen kom hjem til deg for å møte deg? For liksom de skal jo ikke være der for lenge.. men skjønner at det er skremmende. Stå på, du er kjempe flink! 
– Koselig å høre at du syns jeg er flink. Når det kommer til hvordan jeg hadde reagert dersom noen kom hit, så hadde jeg blitt ganske oppgitt og irritert. Hjemmet til Per Fredrik og meg er privat, og vi ønsker ikke at noen fremmede skal komme hit til oss. Det er jo ikke uten grunn at vi bor på skjult adresse, og at de ikke engang står navnene våre på postkassen. Vi er offentlige personer begge to, og når vi er ute syns jeg det er veldig koselig når dere kommer bort og sier hei. Men akkurat hjemme ønsker jeg å holde det privat, og det håper jeg at dere respekterer. 

 

Leser du andre blogger? Hvilke i så fall?
– Ja det gjør jeg! Jeg syns det er veldig gøy å lese andre blogger. Leser som regel en god del av de som er på blogg.no topplisten, og en god del utenlandske. Av de utenlandske jeg leser er disse favorittene mine: Kenzas, Southern curls and pearls, Gal meets glam, Pink peonies og The sweetest thing.  

Kommer det noe nytt på salgskonto instagrammen din snart tror du? er det vits å holde øynene oppe? 
– Jeg har en hel haug med klær som jeg skal legge ut på salgskontoen. Jeg må bare vente til jeg har litt ekstra tid ledig, da det tar opp veldig mye tid med å ta bilder av plaggene, legge de ut og svare på salgsmeldinger. Men så fort jeg får ledig tid blir den oppdatert! Anbefaler deg å gjøre sånn at du får varsler om jeg legger ut noe nytt på kontoen @stinabloggsalg istedenfor å måtte sjekke den 🙂

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

17 kommentarer

Siste innlegg