Sneakpeak: Oppussing av soverom!

Wohooo! Nå jubler jeg virkelig! Endelig er jeg 100% ferdig med å male, fjerne maskeringsteip, henge opp gardiner og rullgardiner, og gulv og lister er også helt ferdig. Gud så deilig det her er!

Det har fort gått en liten stund siden jeg begynte på soverommet. Helt ærlig så kjennes det ut som en evighet siden jeg startet.. Men nå er jeg i alle fall endelig ferdig med selve oppussingen! 

Som dere kan se så har det vært mye maskeringsteip å fjerne i dag. Til Chloe’s store glede, som lekte rundt med det, mens jeg prøvde å fjerne det. Haha! 

Fremover har vi tenkt til å skifte ut sengen, da vi har lyst på en seng som har finere sengegavl. Den vi har nå er noe vi var litt vel spontane med å kjøpe, så den er ikke helt på topp for oss. Den er jo steinhard å sitte inntil, også er den ikke så fin som jeg vil ha heller. Så seng skal skiftes ut.

Nattbord er jeg ikke helt sikker på enda. Også skal vi ha inn litt planter i begge de andre hjørnene av rommet. Litt dekor rundt omkring må vi også ha. Så vi er virkelig ikke helt i mål enda. Men nå er vi endelig heldigvis ferdig med oppussingen, og det føles helt fantastisk ut! 


 

Litt sneakpeak bilder av hvordan soverommet ser ut nå. Kommer til å holde dere oppdatert ettersom ting skjer! Så det er bare å følge med! 

 

17 kommentarer

Siste innlegg