Dette betyr drømmene dine

Veldig ofte får jeg drømmer som virker skikkelig ekte. Ofte når jeg våkner tar det fort en halvtime før jeg klarer å plassere hva som er ekte, og hva som kun var en drøm. Ofte får jeg også drømmer som jeg føler prøver å si meg noe.

Før har jeg bare tenkt at det er litt tilfeldig hva man drømmer, men etter at jeg begynte å snakke med flere venner om det, så har jeg søkt litt rundt og det er veldig interessant hva drømmene prøver å fortelle meg. 

Det er faktisk en egen nettside som man kan søke opp hva drømmene betyr. For eksempel hvis jeg har drømt noe, må jeg tenke på det som satt meg stuck i meg fra drømmen. Så kan jeg søke opp det, og da får jeg vite hva det betyr.

Noen eksempler på drømmetyding:

Innbrudd: Et innbrudd kan være en advarsel om at du bør passe på å låse dørene, etc. Det kan også bety at noen utnytter deg, eller at du utnytter andre.
 

Drukne: Drukner du i en drøm kan du synes synd på deg selv eller så kan du få problemer. Drukner du noe vil du få en forandring i livet. Blir du reddet vil en god venn hjelpe deg. 

Gul: Fargen gul betyr tro, optimisme, fremgang, intellekt, klarsyn, intuisjon og godhet. Sennepsgul betyr svik, forræderi og griskhet.

Jaget: Hvis du ble jaget tyder det oftest på god helse. Det samme gjelder hvis du jaget noen. Å bli jaget kan også bety at du flykter fra noe i deg selv som du ikke vil se. 

Fremmed: Fremmede personer betyr oftest ønsker eller ukjente sider av deg selv.


 

Som dere ser så kan et tegn bety forskjellige ting, så her kommer det veldig ann på hva man selv føler er riktig. Nå vet ikke jeg hvor nøyaktig drømmetyding er, for alt jeg vet kan det være humbug. Men jeg syns det er gøy å få litt innsikt i dette, og ofte forstår jeg meg selv og drømmene mine mye bedre når jeg har brukt drømmetyding. 

Om du vil teste ut drømmetyding finnes det flere nettsider du kan gjøre det via. Jeg bruker droemmetydning.com (ikke sponset btw). 

 

 

11 kommentarer
    1. Hvis man drømmer at man mister tenner, så kan det bety at noen veldig nær dær er i ferd med å dø….😰🤢😢 Jeg drømte det! Dagen etterpå døde farfaren min…. og hvis man drømmer at man hører kirkeklokker, kan det også bety at man er i ferd med å miste noen nær deg….. Søkte det opp på nett…..

    2. Neste spørsmål ti spørsmålsrunde?
      Det skal være valg nå til høsten. Hvilken politisk parti stemmer du på, og hvorfor?

    3. hei stina jeg er 10 år burde jeg egentlig være så veldig opptatt av kosthold og trening mamma sier det er bra at jeg tenker over hva jeg spiser osv. men at jeg burde være fornåyd med meg selv og ikke være så opptatt av dette. gruer meg litt til og gå i bikini er dette normalt

    4. Jeg drømte i natt at jeg gikk barføtt på en vei der jeg bodde som barn. Men i drømmen var jeg voksen. Veien og husene var som før i tiden. Jeg gikk forbi kirken, som jeg vokste opp ved siden av. Og en innskytelese gjorde at jeg gikk inn på kirkegården for å se til gravene til mine onkler og tanter, som er døde i nyere tid.Men kirkegården var uten graver. I stedet fant jeg noen esker med navn på. Mindre enn en skoeske,med små skuffer med navn på. Jeg var også inne i et hus, et offentlig sted. Der tror jeg det hade vært barseltreff. For det var flere mødre der med små barn. Ei mor ramlet i trappa og rev med seg et stellebord. Men det skjedde ikke noe leit. Jeg husker drømmen tydelig. Jeg drømmer i farger. Hvorfor gikk jeg barføtt?

    5. Jeg drømte at samboeren til min sønn lå druknet i ei elv, hun var ikledd brudekjole og slør. Sløret fløt litt opp i vannet. Fryktelig drøm. Hva kan dette bety?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg