12 vårlige bakgrunner til iPhone!

Nå som våren har kommet for fullt kjenner jeg det er på tide med en oppfriskning både i hjem og på digitale flater. For noen dager siden kjøpte jeg inn masse blomster og frisket opp i huset, og det gjorde virkelig en stor forskjell! Ute i hagen begynner det endelig å ligne på vår, og det er helt fantastisk å se!

Men, det er ikke kun der jeg vil ha vårfølelse. Jeg vil ha våren inn på iPhonen min også. Så derfor har jeg funnet 12 forskjellige bakgrunner jeg kan bruke til iPhonen min som gir skikkelig vårfølelse!

Hvis dere har lyst til å bruke noen av disse bakgrunnene, finner dere de i større format under Pinterest mappen min HER.

Min favoritt er uten tvil de rosa blomstene helt nederst til venstre! Men skyene og jordbærene er også storfavoritter! Fortell meg gjerne hvilke som er dine favoritt i kommentarfeltet!

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

9 kommentarer

Siste innlegg