Ny must-have veske!

// reklamelink

Nå har jeg nettopp vært på spa sammen med søsteren min, og vi har virkelig kost oss! Skal fortelle litt mer om det i morgen, men først til det innlegget skal handle om!

For en uke siden var jeg på en liten shoppingrunde sammen med Rebekka, og der endte vi opp med å kjøpe matchende vesker. De var altså så fine at vi måtte bare ha en hver! 

Denne vesken lyser vår! Den er jo helt perfekt å matche sammen med lyse antrekk fremover. Gjett om jeg jeg gleder meg! Syns også den ser så fin og eksklusiv ut, selv om den egentlig er ganske billig. Vet jo at YSL har noen lignende vesker. Men altså, jeg er ikke heeelt der at jeg gidder å bruke typ 15’000,- for en veske akkurat. Hehe! 

Vesken finner du i alle fall HER om du syns den var fin! Jeg kommer i alle fall til å bruke den mye fremover! 

Nå skal jeg drikke masse vann. Kjenner jeg er helt detoxed akkurat nå. Haha! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

11 kommentarer

Siste innlegg