Ukens spørsmål #157 – Operasjoner, reiser, navnebytte +++

Kunne du tenke deg å gjøre noen operasjoner?
– Det er noen ting jeg ønsker å forandre på. Men jeg føler jeg burde gå en del runder med meg selv før jeg gjør noe som helst. Slike endringer er for alltid, så det er viktig at jeg er sikker før jeg gjør noe. Akkurat hva jeg ønsker å endre på, ønsker jeg ikke å gå inn på akkurat nå.


 

Hvis du kunne reist et sted og bodd der et år, hvor ville du ha dratt?
– Vanskelig å vite egentlig! Jeg kunne kanskje tenkt meg å bodd i Los Angeles et år. Der er det varmt hele året, og det er en by hvor det skjer veldig mye. Selv om jeg hadde nok fått mer enn nok etter bare en måned. Har hørt fra mange forskjellige at folk er ekstremt overfladiske der. Så det passer ikke helt meg.. 

 

Hvis du måtte ha hatt et annet navn enn Stina, hva ville navnet ditt vært da?
– Oi, det vet jeg virkelig ikke! Før så hadde jeg skikkelig lyst til å endre navnet mitt til Melanie Wellington. Haha, super cheesy egentlig. Wellington er jo det klokkemerket liksom. Haha! Men nå syns jeg mitt eget navn er såpass fint og veldig “meg” at jeg ikke ville endret det. 

Har du noen tips til å holde planter levende? Jeg elsker grønne planter, men alle bare dør. Har kanskje ikke grønne fingre. 
– Jeg har egentlig ikke så veldig grønne fingre selv. Eller, jeg hadde det i alle ikke før. Da var det kun kaktuser som overlevde hos meg. Men nå har jeg funnet noen triks som gjør at de lever litt lengre. Når det kommer til store grønne planter pleier jeg som regel å vanne de med ganske mye vann 2-3 ganger i uka.

Krydderurter jeg har på kjøkkenet løfter jeg bare opp og kjenner om de er lette. Er de lette trenger de vann. Da setter jeg de i en bolle med masse vann i 15-30 minutter, så all jorden og røttene får trukket til seg masse vann. Så løfter jeg de bare opp og lar de renne av seg, før jeg setter de tilbake i potten sin. Det er forresten veldig viktig at du lar de være i plastikkpotten de kommer i hele tiden. Krydderurter pleier jeg som regel å vanne 2-3 ganger i uken, alt ettersom hva de trenger. Kan gjerne lage et eget innlegg med enda flere tips om roser, orkidéer, osv om dere vil? Føler dette avsnittet begynner å bli litt vel langt, hehe! 

Er du lykkelig?
– Ja! Jeg er endelig på et punkt i livet der jeg har mer enn hva jeg noensinne har drømt om. Jeg har drømmemannen, vi har hus sammen, vi har lille Chloe, jeg har verdens beste jobb som jeg også tjener godt på, og jeg har egen bil. Så alt er veldig bra! 

Hvorfor har du begynt å blogge mindre? Ser det er dager der du ikke blogger, og mange dager hvor du bare blogger 1 gang.. 
– Den siste uken har det vært veldig lite blogging fordi jeg har vært syk og har måttet male hele soverommet. Annet enn det så har jeg hatt veldig lavt med B12 den siste måneden, uten at jeg har husket at jeg måtte ta sprøyte. Så da blir jeg veldig slapp, sliten og hodet mitt slutter å fungere.

Så da blir det litt dårlig på bloggfronten. Men, i går fikk jeg tatt ny sprøyte med B12, og nå har jeg nettopp planlagt masse nye spennende blogginnlegg for de neste to ukene, så fremover blir det forhåpentligvis mye bedre med oppdateringer! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

 

 FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

40 kommentarer

Siste innlegg