Nye blomster til huset!

I går var jeg ute en tur og handlet inn masse nye blomster og krydderurter! Jeg elsker når det er masse blomster rundt i huset! Det gjør virkelig noe med det hverdagslige humøret. Jeg blir litt ekstra glad når det er massevis av vakre blomster og planter rundt i huset!

På kjøkkenet er det massevis av krydderurter nå. Så da jeg var ute i går for å handle blomster, trengte jeg egentlig ikke noen flere urter.

Meeen, det ble jo med noen nye hjem, hehe! Nå har jeg både sitronmelisse, oregano, basilikum, timian, sitrontimian, koriander, mynte, dill og gressløk. Så man kan mildt sagt si at jeg har litt dilla på krydderurter. Hehe! Men det er jo så kjekt å ha det på kjøkkenet. Da er man alltid forberedt på å kunne lage mat med urter, også blir man litt ekstra inspirert til å lage god mat når man har så mange gode urter å velge mellom!

Syns det ble så lekkert med en hortensia i en champagne kjøler! 

Et lite utvalg av alle krydderurtene. Elsker å blande mynte, sitrontimian og oregano i samme champagnekjøler! 

Orkide er virkelig en av mine favorittblomster. Mye fordi den er så lett å stelle, og hvor fin er den ikke på walk in closet mitt?

Så det var litt nye blomster! Nå man jeg komme meg avgårde. Jeg skal en tur til tante og ta B12 sprøyte. Skjønte ikke selv hvorfor jeg hadde vært så ekstremt slapp og lettrørt den siste tiden, før jeg sjekket kalenderen. 3,5 måned siden sist sprøyte! Så da er det virkelig på tide med en ny! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

13 kommentarer

Siste innlegg