Livet uten blogg

For snart 8 år siden trykket jeg på “opprett blogg”. Helt siden den gang har blogging var en ekstremt stor del av livet mitt. Det har utviklet seg fra en liten hobby til en stor business som jeg lever godt av. Jeg tørr nesten ikke tenke på hvordan livet mitt ville vært uten bloggen.

Hva ville jeg gjort den dag i dag dersom jeg aldri hadde startet bloggen? Hmm…

Det er så lenge siden jeg startet å blogge at jeg husker faktisk ikke hvordan det var å ikke blogge. Hva brukte jeg tiden min på? Nå bruker jeg jo alltid hvert minutt til å tenke ut nye blogginnlegg, svare mailer, ta bilder, filme, svare lesere, osv.

Men hva gjorde jeg da jeg ikke blogget? Hva brukte jeg tiden min på da jeg hadde lørdager og søndag fri? For ikke å snakke om da jeg hadde fri så fort jeg var ferdig på skolen. Hmm.. 

Jeg tror nok at dersom jeg noensinne skulle begynt med noe annet enn bloggen, hadde jeg kjedet meg fryktelig mye. Jeg er så lidenskapelig opptatt av blogging og youtube at jeg mer enn gjerne bruker nesten all tiden min på det. Hvis jeg plutselig skulle hatt fri i hverdagen fra kl 16, og fri hver lørdag og søndag + helligdager og ferie så tror jeg at jeg hadde kjedet meg ekstremt mye!

Jeg husker at jeg gjorde et eksperiment for noen år tilbake. Jeg skulle ta en lørdag hvor jeg ikke gjorde noe som helst bloggrelatert. Ikke noe skriving av blogginnlegg, ikke sjekke kommentarer, ikke oppdatere snapchat. Ingenting. Etter 6 timer kjedet jeg meg så mye at jeg holdt på å bli gal. Haha! 

Nei folkens, jeg tror nok at jeg kommer til å holde på med blogging til jeg blir gammel. Uansett om jeg tjener penger på det eller ikke, så klarer jeg ikke å legge det fra meg. Hehe! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

8 kommentarer
    1. Jeg vet at jeg ikke blogger, men jeg hadde nok ikke klart meg uten bloggen din i 6 timer❤️ Jeg husker jeg ble helt gal når du ikke postet noe på 2 dager. Jeg er virkelig glad for at jeg har bloggen din. Hvis du vil gjøre mange mennesker glad, ALDRI stopp å blogge❤️❤️

    2. Hei!
      Har veldig lyst til å komme med et tips. Jeg er glad i å lese bloggen og har lest den en god stund, men jeg savner variasjon i bildene. Sammenlignet med andre blogger jeg leser så syntes jeg bildene dessverre blir litt ensformig, da det veldig ofte bare er bilder av deg i et innlegg. Ta for eksempel da du hadde vært for å fikse vipper og du hadde bilde av deg som gjorde et annet ansiktsuttrykk enn å smile for å la det bli mer relevant. Jeg savner andre bilder i settinger som det, og ikke bare deg som visualisere følelsene rundt, om du skjønner hva jeg mener? 🙂
      Eller håper jeg du fortsetter å stå på, og at du fortsetter å blogge lenge! Fortsatt god påske<3

    3. Om du ikke hadde hatt bloggen, hadde du sannsynligvist ikke hadd chloe fordi, hun du kjøptee hun av hadde jo lest bloggen din at du ønsket en papillon, så tenk idag om ddu ikke hadde hatt bloggen, da hadde du ikke hatt gullklompen Chloe😍 blitt glad om du hadde tatt dette med i bloggen, elsker deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg