Jeg kunne blitt blind!

I går var jeg innom salongen der jeg fikser vipper og negler, for å freshe opp vippene og legge nye negler. Vi begynte med vippene, og siden jeg ligger på en benk i 1,5 time sovner jeg alltid, og da mener jeg alltid. Det er nærmeste umulig å ikke sovne.

For de av dere som har vært på vippebehandling før, vet dere sikkert hvor vondt det er å få lim i øynene hvis man får åpnet de under behandling, og for ikke å snakke om at behandleren sitter også med pinsetter inntil vippene som er bare millimeter unna øynene. 

Plutselig da jeg hadde sovet en stund, bråvåkner jeg og nærmest hopper opp og sperrer opp øynene. Jeg aner ikke hvorfor jeg plutselig våknet! Men her kunne det gått så galt! Siden jeg nærmest hoppet opp og sperret opp øynene kunne jeg fått pinsettet rett inn i øyet og blitt blind! Det er så skummelt!

For ikke å snakke om lim i øynene! Heldigvis holdt behandleren på med å hente nye vipper, så hun hadde ikke pinsett over øynene mine, og hun brukte lim som tørket fort så jeg fikk ikke noe i øynene.

//  Topp – HER  //  Shorts – Ukjent  //

Men herregud, jeg fikk meg virkelig en stuck. Jeg hadde virkelig flaks i dette tilfellet! Tenk så ille det faktisk kunne gått.. Stort notat til meg selv; ikke sovne helt under vippetime. Haha! Er så jo klønete av meg å sovne så “hardt” at jeg bare bråvåkner. Uffameg! Jeg fikk meg i alle fall en liten lekse der!

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

16 kommentarer

Siste innlegg