Nå pusser vi endelig opp soverommet!

// reklamelinker

Nå føles det ut som en evighet siden jeg har oppdatert dere her inn! Det har jo gått 2 døgn siden jeg oppdaterte bloggen, og i bloggverden er jo det en livsstid. Haha! Siden jeg oppdaterte sist har jeg vært i veldig dårlig form.

Jeg var så “smart” på søndag kveld at jeg la meg til å sove mens håret mitt fortsatt var fuktig. Det hadde tørket nesten helt, og var bare litt fuktig innerst ved hodebunnen. Så jeg tenkte ikke over at det kunne skje noe.

Vel, mandag morgen våknet jeg opp og hadde vondt i halsen og kroppen verket. Utover dagen ble egentlig bare formen verre, og den er fortsatt ikke helt bra. Hodepinen er den som henger igjen som verst nå. Men jeg kjenner at jeg heldigvis begynner å bli bedre igjen, så det er fantastisk! 

Hele mandag gikk bort til å slappe av og prøve å bli frisk. På kvelden fikk jeg beskjed om at det blir nytt gulv på onsdag (altså i dag), og vi hadde enda ikke fått tak i noen som kunne komme hit og male før neste uke.

Så jeg kastet i meg en god del ibux og slengte på meg maleklærne. Etter en times tid var halve rommet ferdigmalt med første strøk, og jeg var så sliten at jeg måtte bare gi meg. Å male mens man er syk er ikke akkurat å anbefale. Haha! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går rakk jeg å male første strøk ferdig på hele rommet, og jeg fikk tatt andre strøk der jeg hadde begynt på mandag. Så nå er rommet nesten ferdigmalt, og det begynner å bli så fint!

Nå er også snekkeren her så han legger det nye gulvet, og herreguuuuud det blir så fint! Kjenner det skal bli så fantastisk å endelig ha et fint soverom som jeg faktisk liker.

// Genser – HER  //  Sko – HER  // Shorts – Ukjent  //  

 

Skal oppdatere dere på hvordan det ser ut underveis. Det er fortsatt en god del som må gjøres. Jeg må også male hele vinduskarmen hvit, også mangler vi sengegavl og litt pynt på soverommet, lister nederst ved gulvet mangler også og det kommer om et par dager. Så “etter” bilder kommer ikke helt enda. Hehe!

Gud så deilig det blir med et soverom med lysgrå vegger og lysegrått gulv, versus de mørkebruke veggene og det oransje gulvet som var her fra før av. Det som var her fra før av var jo ikke akkurat min smak for å si det sånn. Så nå blir det endelig min stil over det! Gleder meg til det er helt ferdig! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

5 kommentarer
    1. Så fint det blir 🙂
      Lurer bare på en ring, hvordan er bomberjakkene i størrelsen? Hvilken størrelse har du?

    2. Bogdana: Nei, pleier ikke det. Men skoene gjorde så stor del av antrekket, og siden jeg tok bildene rett før jeg skulle dra ut ble det naturlig å ha de på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg