Kjøpe Chanel veske?

// reklamelinker

Noe jeg ofte får spørsmål om er hvorfor jeg ikke kjøper dyre merkevesker, med det menes typ Chanel vesker til 50’000,- kroner per veske. Slike vesker står jo på ønskelisten min, så absolutt!

Men det er så mye annet som står forran på ønskelisten. Som å pusse opp soverommet, reise til New York / Tokyo / Los Angeles, og en hel rekke andre ting. 

En veske til 50’000,- kroner gjør ikke så mye for meg sånn personlig. Det hadde sikkert vært veldig stas å ha den, og jeg hadde følt at jeg hadde gått rundt med en stykke kunst på armen. Men jeg vil mye heller bruke pengene mine på reiser hvor minner blir skapt, som man kan se tilbake på resten av livet. Personlig syns jeg at reiser gjør at jeg vokser mye mer som person, og får en større forståelse av verden. For ikke å snakke om hvor mye jeg blir inspirert av reiser!

Når det er sagt så kommer jeg sikkert til å kjøpe en skikkelig dyr veske en gang i fremtiden. Men akkurat nå er ikke interessen så stor for det, så da bruker jeg heller pengene mine på andre ting som er viktigere for meg. 

Tenkte uansett at jeg kunne vise dere antrekket fra fredag. Hadde helt glemt bort å vise det til dere! Er så deilig at jeg endelig kan gå i litt mindre klær, og ikke trenger å slenge på 100 lag med plagg. Det er digg det! 

Jakke – HER

Bukse – WOW

Sko – HER

Veske – Michael Kors

Kjede – HER

Topp – H&M

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

11 kommentarer
    1. Hei Stina.
      Jeg ville bare at du skal vite at det du gjør på bloggen din er ganske kvalmt.
      Du styrter noe helt sinnsykt om penger, foreksempel hvor mye huset kosta og mye dere har betalt dår å pusse opp osv.
      Synes du ikke er en bra blogger pga dette. Du trenger ikke blafre med 1000 lappene dine. Supert at du har en bra økonomi, men vi trenger ikke å få høre om den hele tida.
      Begynn å tenk deg litt om.
      Ha en fin dag 🙂

    2. Hei☺️ Elsker bloggen din og gleder meg hver gang når du poster er nytt innlegg til å lese det👌🏻👌🏻 Bare lurte på om du gir penger til sånn kreftorganisasjoner eller fattige folk eller noe?

    3. Hei Stina
      Jeg bare lurte på hva du synes om nettsiden Nelly? Har aldri handlet der før men jeg ser at dem har utrolig fine klær, så jeg bare lurte på om det er en sikker nettside.
      Mvh Diana

    4. Det har blitt bevist gang på gang, at de ikke er noe bedre når det kommer til dyremishandling!
      så å betale 50’000kr for at noen skal slakte og mishandle et dyr så du kan gå rundt å brife med det…. kvalmt!

    5. Hei Stina!
      Jeg synes du har en fin blogg hvor jeg ofte føler som o jeg har en storesøster som tipser om ny og ne. Men jeg lurer på en ting:
      Disse 50.000 som du har tenkt å bruke på denne veska lurte jeg på om du gir bort noe penger eller donerer noe til barn som sulter i Afrika eller mennesker som blir drept i syria. Jeg prøver ikke å fornærme men vil ikke at disse menneskene skal bli glemt for at vi kan kjøpe en veske som kan nesten mette 100 mennesker i Somalia:(
      Ha en fin dag videre!

    6. Helt enig, reiser og opplevelser betyr så mye mer 🙂 de kan ikke måles i penger, og varer for alltid ! mens en veske er bare fin der og da..

    7. Hei! Den ene smoothien du la ut oppskrift på for litt siden var så sykt god! (Mango, appelsin og jordbær). Kunne du skrivd et innlegg med “topp 5 smoothier” (eller gjerne flere hvis du har det) hvor du legger ut oppskrift? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg