Ukens spørsmål #156

// reklamelink

Hva tenker du om at andre blogger tar plastiske operasjoner og blogger om det?
– Jeg syns på mange måter at det er bra at de er åpne om ting. At de faktisk sier at hey, jeg har tatt operasjoner for å se ut som jeg gjør. Det gjør jo at man skjønner at ikke alle får slike kropper eller neser for den saks skyld naturlig. Når det kommer til plastiske operasjoner så syns jeg at det er bra at det finnes verktøy som kan hjelpe de som sliter med ting.

Jeg vet jo at det er mange der ute som er veldig imot plastiske operasjoner, og syns det er så fælt at noen legger seg under kniven for da er man ikke “naturlig” lengre. Det syns jeg bare blir så teit! Vi mennesker kommer i forskjellige former, og hvis man vil endre den formen man er født i, er det virkelig opp til en selv, og det er faktisk ikke greit at andre skal dømme det. 

 

Wow, den badedrakten var så kul! Hvor kan jeg få tak i den?
– I know, right? Jeg elsker den badedrakten! Jeg var skikkelig skeptisk til den før jeg prøvde den på, men så fort jeg fikk den på ble jeg amazed! Du får tak i den HER

Når du flyttet til Sandefjord med Per Fredrik til ett nytt hus, følte du ikke at du mistet kontakten med venner og familie i Oslo? 
– Da jeg bodde i Oslo bodde jeg like langt unna venner i Drammen og familie i Hokksund som jeg gjør nå i Sandefjord. Så det var jeg vandt med fra før av! Men da jeg flyttet til Sandefjord syntes jeg det var mye lettere å besøke venner i Drammen og familie i Hokksund fordi jeg hadde tilgang til bil, noe jeg ikke hadde i Oslo. Vennene i Oslo mistet jeg selvfølgelig litt mer kontakt med da jeg flyttet, men de som er de nærme og ekte vennene mine har jeg fortsatt god kontakt med.

 

Hvor gammel var du da du begynte med sminke?
– Jeg var veldig ung! Jeg hadde interessen for det allerede tidlig på barneskolen. Tror det var da jeg gikk i 6.-7. klasse at jeg begynte å bruke sminke. Men da var det jo bare litt pudder, mascara og lipgloss. Det var ikke akkurat full face of contour liksom. Hehe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ville du tatt med deg Chloe på en syden ferie?
– Nei. Syns det blir litt feil å dra henne igjennom masse flyturer, mennesker og vaksinekontroller og tollkontroller bare for å være med på en sydentur. Skulle jeg vært utenlands i en måned eller mer hadde jeg selvfølgelig tatt henne med. Men det er jo ikke akkurat noe vanlig sydentur akkurat.

 

Synes ikke du ser kort ut på bilder.. Hvor lang er du? 
– Jeg er 160 cm. Gjennomsnittet i Norge er jo 167 cm, så det er en del under gjennomsnittet. Hehe! 

 

Jeg må bare spørre, hvordan fant dere vaskehjelp? Vi kunne også tenke oss dette, men vet ikke helt hvor vi skal lete eller hvem vi skal kontakte?
– Per Fredrik kjente vaskehjelpene fra før av, og hadde blitt anbefalt de igjennom andre han kjente. Husker jeg var veldig skeptisk til vaskehjelp i starten. Men så fort jeg ble kjent med de skjønte jeg at de bare var hyggelig og flinke! Men det kan nok være smart å google litt rundt etter vaskefirmaer, selv om jeg hadde vært litt skeptisk til å la fremmede holde på rundt i mitt eget hus. 

 

Prøver du buksene på WOW? Er ikke det litt flaut? Jeg har samme problemet, så og si alle buksene jeg har må brettes opp. Og bussene på WOW er jo flotte, men synes det er litt spesielt om jeg i en alder av 24 skal valse inn dit å sette i gang med å prøve buksene som egentlig er ment for barn på barneskole og ungdomsskole. 
– Ja jeg prøver buksene der, og nei jeg syns ikke det er flaut. Herregud, om man skal synes det er flaut da kommer man ikke langt her i livet. De fleste som jobber på WOW er uansett veldig vandt med at lave jenter kjøper bukser der. Har jobbet for WOW selv og da var det ofte at jenter som var godt over 20 kom inn for å kjøpe bukser. 

 

Du kan jo prøve å skaffe en moderator for kommentarerene dine for å luke ut alt hat? På den måten ser du jo bare de positive og fine kommentarene:) Er veldig glad i bloggen din, fortsett med å blogge. Det er du god på!
– Koselig å høre at du er glad i bloggen min, det setter jeg pris på å høre! Har vurdert moderator før. Men nå føler jeg ikke det er noe behov for moderator. Men om det noensinne kommer til et punkt at jeg får så mye stygge kommentarer at det ødelegger gleden ved å blogge kommer jeg nok til å ansette noen til å være moderator. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

26 kommentarer
    1. Et spørsmålet til nestes uke spørsmål er:
      Hvis du skulle slutte med å blogge hva hadd
      vært overskrift på det blogg innlegget😊
      Elsker bloggen din og håper du ikke slutter på lenge😊

    2. Hvilken størrelse laster du bildene dine opp i på blogg.no? 🙂 Kvaliteten blir ofte ødelagt ved bildeopplastningen, håper veldig du kan svare her i kommentarfeltet! <3 Og på forhånd tusen takk! <3

    3. – Hvordan er buksene fra WoW? Er de stretchy og behagelige? Hva ligger de på av pris?
      – Hvor ofte trener du?
      – Kan du vlogge om hverdagen din oftere?
      – Kan du lage en “Daglig sminke”- video?

    4. Hei. Elsker bloggen din. Har tenkt å begynne med mer sminke på skolen/hjemme og jeg lurer på hvilken bronzer, blush og brynsting du bruker. Har du noen tips til det å bruke sminke på skolen?

    5. Hei! Jeg elsker bloggen din utrolig mye!
      Det jeg lurer på er har du tenkt tanken på å være med i serien Bloggerne? 🙂

    6. Hei!
      Dette er et litt rart spørsmål egentlig haha..
      Men jeg lurer på om du har noen tips til hvordan unngå “cameltoe”? Det er spesielt i tøybukser, og ikke dongeri liksom, at dette blir et problem for meg..

    7. Hvis du måtte velge mellom med å være en
      Havfrue med dårlig ånde eller være en fe med hårete bein
      Hva hadde du valgt..??😊
      Foresten så digger jeg deg og bloggen din Stina du er mitt store forbilde❤️

    8. Man kommer ikke langt i livet når det gjelder forholdet, når man synes det er helt totalt krise om kjæresten hører at man gjør noe så naturlig som å prompe heller, Hahahha! Sier litt om hvor usikre man er på hverandre… Eller at kjæresten kommer inn på badet etter man har gjort nummer 2 som du skrev ;p

    9. Hei Stina😊
      Hvis du måtte velge mellom å være en havfrue med dårlig ånde
      Eller en veldig negativ prinsesse
      Hva hadde du valgt da😊
      Elsker blogge din Stina😊

    10. Hei, dette er ikke en hate kommentar elsker bloggen din men, elsket også sikkelig mye å se deg lage videoer som var tags, girltalks, sminke osv.. men nå lager du masse sponsing videoer. Jeg syns det er sikkelig bra at du blir sponsa og sånt. Men det jeg lurte på bare om du kunne lage flere tags, girltalks og sminke??. Elsker bloggen din sikkelig mye, og deg sefølgelig, har lest bloggen din i 4 år og fortsatt sikkelig glad i å se hva du opplever i hverdagen og hvordan du har der.

    11. Hei, jeg kjøper buksene mine på Bikbok. Jeg er bare 156/157cm høy (13 år) og de passer perfekt på meg, du burde prøve noen av de buksene😊
      Elsker bloggen din, selv om jeg bare har lest den i 2-3 måneder nå❤️

    12. Hei! Jeg elsker videoene og blogg-innleggene dine. Men jeg har alltid lurt på hvorfor man bruker conture? Det brune og hvite man tar i ansiktet? Og skal man ta det under eller over foundationen?

    13. Spørsmål til ukensspørsmål:
      Jeg lurte på hvorfor dere ikke har pusser opp soverommet tidligere? Så vidt jeg vet ligger soverommet i samme del av huset som stua, walk in closetet og kontoret ditt? Alle de rommene er jo pusset opp så hvorfor tok dere ikke soverommet også? Eller i det minste skifte gulv?
      Digger bloggen din, har fulgt med på deg i årevis

    14. Hei, jeg går i 7. Klasse og skal starte i 8. Klasse. Jeg har ikke noe spessielt erfaring med sminke (går ikke med det nå) men skal starte med sminke i 8.klasse. Har du noen tips til hvilke sminkeprodukter jeg kan bruke? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg