Etter 8 år har jeg fjernet den

Etter 8 år med denne på meg, har jeg i dag fjernet den. Det er litt blandede følelser rundt det, men jeg føler det virkelig er på tide! I dag har jeg nemlig fjernet navelpiercingen min! Jeg tok den da jeg var 16 år (eller var jeg 15?) og jeg har hatt den på meg siden den gang. Jeg har byttet på forskjellige piercinger, og har alltid syntes det har vært fint å ha det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men nå føler jeg at navelpiercing er litt sånn 2000 and late. Om dere skjønner? Det var veldig kult da jeg var yngre, også ble den bare på som en vane. Men nå syntes jeg det var på høy tid å ta den ut! Jeg har faktisk aldri gått mer enn 24 timer uten den.

Den ene gangen jeg gjorde det, kjente jeg at den hadde begynt å gro litt. Så den kommer nok til å gro igjen ganske fort. Selv om det sikkert kommer til å ta mer enn bare 24 timer da, haha! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er så rart å se magen min uten piercing! Føler den nesten ser litt naken ut! Haha! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Det er først nå når den ikke er der som jeg tenker over vaner jeg har rundt den. Noe jeg ofte gjør når jeg sitter og jobber er å fikle med den. Men jeg har aldri tenkt over det, før jeg på refleks prøvde å fikle med den tidligere i dag. Men da var den jo ikke der lengre, så da var det ingenting å fikle med. Uæh, det føles så rart! 

 

Noen av dere som har, eller har hatt navelpiercing?

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

33 kommentarer
    1. Jeg tror faktisk ikke at jeg vet om noen som har det lenger, haha. Tok selv da jeg var 14, og fjernet den da jeg ble gravid som 21-åring 🙂 Nå som magen er flat igjen hadde det vært LITT gøy, men altså.. Nei 😉 Haha

    2. Jeg har enda og jeg tok den når jeg var 13, blir 21 i mai har ikke planer om å ta den ut m d første e jo sexy å den synnes jeg 😄 – Lone

    3. Jeg tok min når jeg var 14/15, er nå snart 27.. den gror faktisk aldri igjen, haha! Men er mange år siden jeg brukte den fast, savner den faktisk – men hullet er i ferd med å røkne så jeg bruker den ikke med mindre jeg viser magen, for da føler jeg meg så naken uten, haha. Vil ikke at det skal røkne opp, så måtte ufrivillig ta den ut! Fiiin shorts forresten, hvor er den fra? :–)

    4. Synes navlepiercing er sykt pent, jeg da! Det får magen til å se såå mye slankere ut, haha! Noe jeg derimot ikke synes er pent er piercing i ansiktet, som feks. overleppen eller øyenbrynet, fysj!

    5. Jeg tok når jeg var 20 år gammel, og tok den ut når jeg var 25 år. Det er nå 16 ÅR siden jeg tok den ut og den har enno ikkje grodd dessverre… Har sjekket med sikkert 5 års mellomrom bare for og se at om den var grodd igjen, og da har den gått rett igjennom hver gang…:( Så den gror nok ALDRI:(:(:(

    6. Har min fortsatt. Tok den da jeg var 17 å nå er jeg 30. Har ingen planer om å fjerne den. For selv om det ikke er “inn” så gir jeg ganske f i det 😉😉 jeg synes det er fint med piercing 😊 smak å behag 😊

    7. Æææ! Fikk nettopp vite at jeg vant giveawayen! Herregud assa!💓💞😍 hadde aldri trodd det! Men uansett TUSEN TAKK😘 Har du fått mailen min med adressen? Vil bare være helt sikker😅

    8. Slike ting er vel litt smak og behag! Syntes det kan være fint, men om det blir veldig voldsomme smykker syntes jeg mindre om det. Turte aldri å ta det, hørte så mye rare “skrekkhistorier”. Sikkert ikke sanne, men jeg lot nå være 🙂

    9. hadde navlepiercing i et og et halv år, tok den ut fordi jeg hadde konstant betennelse. var forferdelig å bare gå med bukse. trodde det skulle gro helt igjen siden jeg hadde betennelse fra jeg tok den og helt til jeg tok den ut, altså at den aldri fikk til å gro. men om jeg kjenner der den lå under huden er det hardt så det hadde nok grodd litt på innsiden selvom betennelse. også er hullet blitt ett lukket arr

    10. Har piercing i navlen, og har hatt den siden jeg var, som deg, 15-16. Jeg kommer nok til å ha den i maaange år fremover også, for selv om det kanskje er ut nå, synes JEG det er fint 😉 føler navlen ser ut som et rumpehull uten, haha.

    11. Haha, av en eller annen grunn har jeg alltid blitt skikkelig uvel av alt som har med navlen å gjøre! Så SELV OM jeg syns er veldig pent og sexy med piercing, så blir jeg kjempe kvalm av bare tanken på å pierce navlen selv, haha! Men du var kjempe fin Stina uten! Ser MYE bedre ut 😀

    12. Jeg tok når jg var 16 men ikke hatt smykke i den på maaange år, men sant som hun over her skriver, den gror ikke igjen. Jeg har hatt piercing flere steder og eneste som har grodd igjen er i tunga… :/

    13. Helt enig med deg! Jeg tok ut alle piercingene mine (navlen, tungen og øret) da jeg ble 20-21 år, for da syntes jeg at jeg hadde blitt for gammel til det 🙂 Men det er såklart smak og behag hva andre synes, jeg følte meg ikke bekvem med det lenger. Uansett, min har ikke grodd igjen enda og det er 3-4 år siden jeg tok den ut hahah

    14. Veldig fint både med og uten Stina <3! Kan du vær så snill å si meg hvor toppen er fra? helt nydelig

    15. Du trenger ikke ta ut piercingen din fordi den er en 2000 trend. Men om du ikke føler for å ha den lenger eller er lei så er det en annen sak 🙂
      Jeg kommer nok ikke til å ta ut septumen min (kuringen) på en stund, er altfor glad i den 😀

    16. Tok selv da jeg va 16, tok den så ut da jeg var 18, så satt jeg den inn igjen nå i jula (er 22 år). Det er jo nå det er blitt kult igjen!! Retro/90-talls/Britney ish:D men fin både med og uten:)

    17. Yep had it in since they first became trendy absolutely years ago. I just forget I have it. Never had any problems with it. Had other piercings that didn’t work out, nose piercing was always getting infected, eyebrow grew out twice and had a microdermal at the side of my left eye which I loved but that grew out as well!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg