New in: en choker som ikke kveler meg og barneklær

Da jeg var på shopping med søsteren min i går, fant jeg så mye fint! Målet for shoppingen var å finne noen bukser som satt høyt i livet og som ikke var superlange på bena.

Jeg er jo ganske lav, så det er jo ikke bare-bare for meg å finne bukser som ikke må brettes opp 15 ganger på bena. Litt oppbretting tåler jeg, men når det blir sånn tykk oppbretting nederst får jeg helt spader. Det takler jeg bare ikke. Haha! 

Et av plaggene jeg fant var en ny badedrakt. Jeg tror vel ikke jeg har hatt badedrakt siden jeg var 7 år gammel, og hadde rosa badedrakt med bilde av enhjørninger på. Hehe! *minner*. Så jeg var litt skeptisk til å kjøpe en badedrakt igjen. Men etter å ha sett masse Kardashian inspo + at jeg fikk et lite tupp i rumpa av søsteren min, kjøpte jeg den! 

Å få den på da jeg stod på prøverommet var virkelig en struggle. Tuller ikke når jeg sier at søsteren min og jeg stod i 15 minutter for å finne ut hvordan stroppene fungerte. De var jo altfor lange! Greit at jeg er litt lavere enn hva som er “normalt”, men de lange ut av en annen verden. Så etter mye grubling skjønte vi det! Stroppene skulle knytes! Duh! De hadde sittet fast i sånn greie man drar de mellom, så vi hadde jo ikke skjønt noenting. Haha! 

– Badedrakten min finner du forresten HER –

Jeg fant også en skikkelig fin choker, som er laget i stretchy stoff. Så jeg blir faktisk ikke kvalt. Greit at det heter choker, men jeg har lyst til å puste fordet altså. Haha! Chokeren finner du forresten HER. Fant også en ny body på H&M som jeg bare elsker! Den kommer jeg nok til å bruke en god del for å si det sånn!

Topp H&M  /  Sko – HER

Fant også noen nye bukser, som jeg elsker! De sitter som støpt, er stretchy i stoffet og er superfine å se på. Vil dere høre noe lættis? Vel, jeg måtte innom barnebutikken for å finne de.. Altså butikken WOW, som er for 8 – 12 åringer om jeg husker rett. Så eh ja. Sånn går det når man er lav.. Haha!

Men jeg elsker buksene fra WOW, og det står jo ikke WOW all-over de så da er det ikke noe stress. Prøvde bukser på Carlings også blant annet, men da måtte jeg brette de opp ut av en annen verden, og passformen ble helt blæh. Vel, barnebutikker for the win! 

En ny topp ble det også. Jeg er litt usikker på om jeg elsker den, eller hater den. Syns den er så fresh, men samtidig er jeg litt usikker på om jeg liker den.

Nå kommer snart vaskehjelpen hit, så nå tar jeg meg en tur ut i hagen for å gjøre klar hagen for vår. Iiii, gleder meg til det blir masse blomster ute!

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

19 kommentarer
    1. Jeg har det samme problemet, bare med overdeler. Jeg har tydeligvis så små pupper at jeg må i barneavdelingen for å finne en topp/kjole som sitter pent- irriterende, spesielt for noen år siden når det var Hello Kitty på absolutt alt 😛 ha ha
      Mange fine innkjøp!

    2. Superfine bukser, digget også badedrakten! Den var jo ganske unik, er så lei bikini! Kan du ikke ta alle outfitbildene framover på lik måte som de siste du tok her, slik at du får med hele deg?

    3. Du veit du kan få bukser der du selv velger lengde i bena ? Du er vell ikke så lav at du ikke finner bukser som Passer i bena ? Jeg er 1, 53 høy å har ikke problemer å finne bukser, bruker 32 i ben lengde. Veldig mye fint du har kjøpt deg, har tenkt på å prøve meg på badedrakt trenden jeg også 🙂

    4. Hei Stina! Kan du legge ut noen bilder av Hagen da den er ferdig? Lurer også på noe.. hvordan kan man få vekk magefettet uten å måtte trene to timer fem ganger i uka liksom. Er ganske gjennomsnitts størrelse, men sliter veldig med å få vekk magefettet! Noen tips??❤ Har startet å drikke litt mer vann, men hvor mye bør jeg ha i meg gjennom en hel dag?? Håper på svar❤❤

    5. Prøv boksene fra Lindex som heter “Molly”, de er definisjonen på perfeksjon for oss med stor rumpe og korte ben 🙂

    6. Prøver du buksene på WOW? Er ikke det litt flaut? Jeg har samme problemet, så og si alle buksene jeg har må brettes opp. Og bussene på WOW er jo flotte, men synes det er litt spesielt om jeg i en alder av 24 skal valse inn dit å sette i gang med å prøve buksene som egentlig er ment for barn på barneskole og ungdomsskole :p

    7. Hei☺️ Noen tips til bukser som er korte i beina, er selv kjempe kort jeg kjøper bukser på Bikbok de heter vel superfleex ankel lengd også kjøper jeg en bukse fra Cubus dom heter jagijane ankel lengd! De er super fine og veldig gode å bruke ☺️☺️

    8. Fine klær du har kjøpt deg 🙂 Bare ett buksetips, prøv merke Noicy May- de har bukser som ikke er mange meter for lange til oss som er kort. Jeg digger disse buksene siden de finnes i en modell som passer oss med korte føtter.

    9. Hei! Så mye fint du har kjøpt.
      Jeg må bare spørre, hvordan fant dere vaskehjelp? Vi kunne også tenke oss dette, men vet ikke helt hvor vi skal lete eller hvem vi skal kontakte? 🙂

    10. Er bare et par cm høyere enn deg, og jeg kjøper buksene mine på BikBok, de heter Higher Ankle, er høye i livet og ikke minst stram rundt bena, og de er ikke lengere enn til ankelen min. De burde du prøve ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg