Klovnebukse og rart uten bh!

Hei hei dere!

Da jeg våknet opp i dag kjente jeg at jeg bare måtte ut og kjøpe litt nye klær. Jeg har jo et helt rom fullt av klær hjemme, men noen ganger er det deilig med litt nytt og fresht! Så da fikk jeg med søsteren min Madeleine på shopping i Drammen, nærmere sagt Gulskogen senteret.

Da vi ankom senteret var vi skrubbsultne begge to! Madeleine anbefalte et sted som er ganske nytt på Gulskogen, som var veldig urbant og hadde litt mer sånn sunn og urban mat. Chiapuddinger, mango salater, smoothies, osv. Dere skjønner tegninga?

Jeg elsket i alle fall stedet! Stor tommel opp for steder som følger med i tiden og kjører litt sunn og fresh mat. Det digger jeg! 

Etter masse god mat ble det mye shopping. Haha, måtte virkelig le av noen av de tingene jeg prøvde ut. Dere som følger meg på snapchat (stinablogg) så kanskje buksen som egentlig var fin, men som så ut som en klovnebukse på meg? Å gud! 

Fant til slutt en haug med nye klær som ble med hjem. Så de kan jeg vise dere litt senere! Kjøpte også min første badedrakt. Vet ikke helt hva jeg syns om det enda. På den ene siden følte jeg mer fierce, men på den andre siden syns jeg det er så rart å gå null for bh. Hmm… Vi får se om jeg kanskje bruker den når jeg skal til Gran Canaria i mai! Hehe! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

9 kommentarer

Siste innlegg