Uken som gikk #18

Ukens høydepunkt
– Denne ukens høydepunkt er uten tvil fjellturen jeg hadde med jentene på mandag. Det var virkelig en helt fantastisk tur! Ingen tvil om at jeg skal på flere fjellturer utover våren og sommeren!

 

Ukens innkjøp
– På torsdag måtte jeg inn til Oslo på en spontan jobbtur, og på veien hjem dro jeg innom IKEA og fikk endelig kjøpt inn gulv til soverommet. Gleder meg til å gjøre soverommet fint!

Ukens sang
– “Lana Del Rey – Love”. Den sangen er så vakker, harmonisk og nydelig! Jeg har vært stor fan av Lana Del Rey siden 2012, og hennes musikk er virkelig magi. Noe så nydelig skal man lete lenge etter! Var faktisk på konserten hennes når hun hadde konsert i Oslo Spektrum for en del år tilbake. Ble helt rørt av hvor nydelig hun sang! 

 

Ukens opptur
– På fredag kom familien hit på tacokveld, og det var så koselig! Siden de bor i Hokksund så får de ikke kommet hit så ofte. Så da er det ekstra koselig når de kommer på besøk!


 

Ukens matopplevelse
– På tirsdag dro jeg en tur til Tønsberg for å jobbe litt fra en kafe. Det hjelper meg veldig om jeg trenger å jobbe litt på en annen måte. Jeg hadde ikke helt peiling på hvor i Tønsberg det var fine kafeer, men etter litt søking på Tripadvisor fant jeg et sted som heter “Verftet” hvor de hadde veldig god mat, og stedet var perfekt å jobbe fra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukens gullkorn
– Vet ikke om jeg kan kalle det gullkorn, eller hva jeg skal kalle det. Men (som mange av dere har fått med dere) dro jeg tidenes aprilsnarr i går og sa jeg skulle slutte å blogge fordi jeg var så lei av alt hatet. Haha, det selvfølgelig en stor tull! Jeg får noen hatkommentarer her og der, men det er ikke sjans i havet for at de skal klare gjøre så jeg slutter å blogge!

 

 

Hvordan har deres uke vært?

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

7 kommentarer
    1. Bare sånn info så var du nomirnert til gullsnutten 2017. Husker desverre ikke i hvilken katogori men du var ihvertfall nominert. Hvorfor var du ikke der? Dette er IKKE hat! Elsker deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg