Ukens spørsmål #155

Skal dere bo der dere nå resten av livet, eller skal dere flytte en gang til?
– Oi, det vet vi ikke. Vi tar det litt som det kommer egentlig. Vi liker oss veldig godt her vi bor nå i alle fall. Så får vi se hva som skjer med tiden.

 

Er det vanskelig å gå offentlig når det kan komme “fans” til deg? Elsker å lese om bloggen, og har alltid lurt på dette!
– Nei, jeg syns det er så koselig når dere som leser bloggen min kommer bort til meg. Dere er jo alltid så skjønne! Har faktisk aldri opplevd noe ubehagelig rundt dette, så føler meg veldig heldig. 

Hvor lenge har du tenkt til å drive med bloggen?
– Så lenge jeg kan og vil egentlig. Om jeg en dag mister lidenskapen for blogging og youtube, slutter jeg. Det er jo en jobb som krever mye, og som må være lidenskapelig opptatt av for å klare. Men jeg tviler på at den dagen noensinne kommer. Hehe!

 

Hvor gammel er kjæresten din?
– Han ble 30,  21 desember. Så det er 6,5 år mellom oss. Det syns jeg er veldig fin aldersforskjell i og med at jeg er litt lengre frem i livet enn de fleste på min alder. De fleste som er 24 har jo ikke et eget firma på fulltid og eget hus. Det er sånt som kommer når man er en del eldre, hehe! 

Trives du best i Sandefjord eller i Oslo?
– Sandefjord, uten tvil! Oslo er en fantastisk by å besøke, men for min del hatet jeg å bo der. Jeg liker ikke at det er mennesker tett oppå meg 24/7 sånn som det er i Oslo. Også er jeg glad i å ha natur rundt meg, og det er jo ikke akkurat så mye av det hvis man bor i bykjernen. Så ja, Sandefjord er virkelig stedet for meg. Her er det så fint! Også ligger det jo ikke mer enn en liten biltur unna både Drammen og Oslo.

 

Hvor mange etasjer er det i huset til deg og Per Fredrik?
– Det er 3 etasjer. Men i første etasje er det garasje, ekstra lagringsrom også en krypkjeller. Krypkjelleren er bare sånn til å ha planker og diverse i. Har helt ærlig aldri gått inn i den engang. Haha! Men lagringsrommet bruker vi veldig mye, og der har vi mye ting. Garasjen er også kjekk å ha til bilene våre!

Ellers enn det så er det 2 etasje som selve huset er i. Her er alt på en flate. I 3 etasje er det bare et loft som vi ikke bruker. Jeg har vært der oppe et par ganger, men det er jo bare til å lagre ting så vi bruker ikke det. Selve 2 etasjen er jo på 200 kvm så det er jo mer enn nok plass til det vi trenger. 

 

Hva er det du bruker aller mest penger til deg selv på?
– Mat kanskje? Det går det veldig mye penger til. Men bortsett fra det bruker jeg en del penger på sminke, klær og andre skjønnhetsprodukter. Ellers går det jo en del penger til bilen. Den tror jeg nesten det går mer penger til enn sminke og klær egentlig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Syns du det er pinlig å vlogge i gata når folk ser på? 
– Jeg har nesten bare vlogget i utlandet, og der bryr jeg meg ikke et sekund, siden ingen vet hvem jeg er. Men i Norge syns jeg det er litt mer kleint. Både fordi det er så ekstremt mye jantelov i Norge, så om du skiller deg ut stirrer folk veldig, men også fordi det er jo en god del som vet hvem jeg er her i Norge. Men jeg bryr meg ikke sånn veldig mye om noen stirrer om jeg vlogger. Vi lever i 2017, så folk får bare bli vandt med det altså. 

 

Er det mye ekstra jobb å ha hund?
– Ja, det er en god del jobb med å ha hund. Vi må jo gå mye turer med Chloe, også passe på at hun har det bra. Men i begynnelsen da vi fikk henne var det ekstremt stress siden vi måtte sove ute i stuen med henne, og hun tisset inne hele tiden. Nå derimot tisser hun nesten aldri inne. Det er kun hvis vi har besøk og hun blir litt for ivrig. Da hender det hun tisser på seg stakkar. Det er som et mest “jobb” er det å ha barnevakt for henne når vi skal steder. 

Når startet du med hair extensions?
– Jeg begynte med det da jeg gikk i 10. klasse, så jeg var vel 15-16 år. Siden den gang har jeg brukt det nesten hele tiden. Ganske sykt å tenke på hvor lenge jeg har brukt det. Haha! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

PS; Nå har jeg forresten en konkurranse på min facebookside der du kan vinne alt på bildet under! For å delta må du gå inn HER

 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

24 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hva slags mennesker du kjenner, men det er veldig mange som er 24 år og har eget hus. Meg selv blant annet og mange av mine venner, så det er ikke uvanlig på den alderen 🙂

    2. Hei 🙂 lurte på om du kunne ramse opp alt utstyret du trenger til chloe, 🐶
      Og om du kanskje kunne hat en SMS rulett på yotobe <3 😃

    3. Kjenner flere som er tidlig i 20-årene som har både hus, er i full jobb (ferdig med høgskole-/universitetsutdannelse), har barn, hund, og sitter godt i det økonomiske. Meg selv inkludert 😉 så det er nok ikke så unikt å være i midten av 20-årene og føle seg voksen 🙂

    4. til øverste kommentar: står på bloggen din at du bor i en liten leilighet, så tror ikkje du har kjøpt ditt eget hus nei:-)

    5. Nå kjenner jeg en sel folk som eier egent hus alene eller med typen sin i alder 18 til 24-år. Nå vêr ikke jeg helt Åssen mennesker du kjenner. Noen av disse har også eget firma, driver egen butikk og har opplevd utrolig mye av livet sitt 😊

    6. Hei!! Jeg lurte på om du kunne lagde noen flere smoothie oppskrifter ! Elsker smoothie , og har prøvd mange oppskrifter! Kan du noe gode oppskrifter??:))

    7. Stina kan du ha en sånn shoe collection video, der hvor det er musikk i bakgrunnen og du har på deg skoene dine og viser oss alle, det hadde vært kjempe kult, jeg HÅPER at du lager en sånn, ha en fin kveld videre

    8. Hei! Hvis Chloe tisser på seg når dere får besøk, bør du be besøket om å ignorere henne med en gang til hun får roet seg før de hilser på henne. Da pleier det å gå bedre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg