Legge ned bloggen?

Etter 7 år som blogger, der jeg har mottatt så mye hat og jobbet så hardt, orker jeg rett og slett ikke mer. Jeg har kommet til det punktet hvor det sier stopp for meg. Jeg legger ned bloggen. 

Neida! 1. april spøk! Haha! Jeg elsker å blogge, og kommer til å fortsette i mange år fremover! Når det kommer til hatkommentarer er det noe jeg har blitt så vandt med at det bryr meg ikke noe spesielt lengre. Så jeg kommer ikke til å la det stoppe meg fra å jobbe med min store lidenskap!

Uff, nå får jeg nesten litt dårlig samvittighet for å ha dratt en skikkelig spøk med dere. Men hey, det er jo 1. april. Så da er det vel lov? Hadde vært verre om jeg gjorde dette hver eneste dag. Tenk om at jeg skulle skrevet sånne sinnsyke ting som; “Per Fredrik har forlatt meg” eller “Han løy til meg hele tiden”, også hadde det bare handlet om at Per Fredrik skulle i butikken, og ikke hadde sagt at han skulle kjøpe gulost.

Nei vettu hva. Sånn blogger er ikke jeg altså. Greit å krydre opp overskrifter litt så ting blir spennende. Men å vri noe 360 grader for å tjene penger på klikk er ikke helt min stil. Det får andre bloggere ta seg av. Hehe! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

39 kommentarer

Siste innlegg