Fredagstaco med familien!

Nå har nettopp familien min vært hos oss på fredagstaco! Søsteren min Madeleine og jeg fant på at vi skulle lage taco her i dag, siden vi ikke har hatt tacofredag her før.

Da jeg bodde hos foreldrene mine var det fast taco hver fredag, men etter at jeg flyttet ut er det ikke så ofte jeg har fått vært med på fredagstaco siden jeg har bodd så langt unna. Så derfor var det veldig gøy å kunne ha fredagstacoen her! 

Taco er jo så lett og kjapt å lage, så jeg lagde en kake i tillegg siden jeg hadde ekstra tid. Jeg er jo sånn som nesten aldri lager kake siden jeg syns det tar så lang tid, men jeg testet ut sånn ferdig kakemiks som man bare blander med vann, smør og egg selv, og steker. Det gikk jo så fort! Tok bokstavelig talt under 5 minutter å gjøre brownieskaken klar for ovnen! Så det skal jeg virkelig gjøre flere ganger! 

Vi har virkelig hatt den så morsomt i kveld! Det er så gøy når både søsteren min, kjæresten hennes, barna hennes og mamma kommer på besøk! Mens barna så på tv satt vi voksne å mimret tilbake på ungdomstiden og spøkte om alle mulige ting! Hehe! 

Nå kjenner jeg at jeg er så mett! Masse kake og taco med litt vin ved siden av, det gjør virkelig noe med en. Herlig er det! Men nå blir det deilig å bare slappe av forran tv’en resten av kvelden. Håper dere får en fin fredagskveld! 

 

FACEBOOK  INSTAGRAM  SNAPCHAT

6 kommentarer

Siste innlegg