Uken som gikk #17

Ukens høydepunkt
– At det endelig er vår! Koste meg så mye med is og god mat ute i dag, og det er så deilig at solen virkelig skinner og vi går mot enda lysere tider. Ah, snart kommer sommeren folkens. Gjett om jeg gleder meg! 

Ukens beste treningsøkt
– Trening med Rebecca var jo veldig gøy. Så det er virkelig ukens beste treningsøkt!

Ukens fokus
– Denne uken har blitt veldig sosial. Det var ikke noe jeg planla, men jeg tror det har noe med våren å gjøre. Da får jeg mye mer lyst til å dra ut. Også har jeg jo endelig egen bil. Så da blir jo terskelen for å dra ut enda mindre! Denne uken her har jeg rukket å besøke foreldrene mine, vært med Rebecca to ganger og Benedicte en gang, jeg har vært hos bestemoren min, jeg har vært hos Susanne og selvfølgelig har jeg vært med Per Fredrik veldig mye. Så det har mildt sagt vært sosialt! Men det er jo så gøy og koselig å være med venner og familie! 

 

Ukens innkjøp
– Denne uken har jeg fått både ny veske, nytt hår (hoho). Sistnevnte var virkelig på tide, og det er så fantastisk å ha hair on fleek igjen. Nå er det så fint, tykt og langt at jeg føler meg skikkelig som Pochahontas nå, jeg bare går og ser på det i speilet hver gang jeg går forbi et speil. Haha, litt selvopptatt er det lov å være eller hva?

Ukens matopplevelse
– Andelunsj i Sandefjord med gutten min tidligere i dag var virkelig ukens matopplevelse. Eller nei, faktisk, jordskokksuppe som Per Fredrik lagde til meg tidligere denne uka var definitivt ukens matopplevelse. Den var så sinnsykt god! Bare sykt kjipt at jeg innså at jeg var allergisk mot jordskokk.. Ah, hvorfor må jeg være allergisk mot det da? Kunne jeg ikke heller vært allergisk mot aubergine eller noe annet jeg virkelig ikke liker?

 

Ukens beste snapchat
– Husker ikke om jeg la den ut på my story, eller om jeg bare sendte den til Per Fredrik. Men det her er så Chloe! Når vi bærer henne rundt sitter hun alltid helt rett opp og ned som er Surikat som er på vakt, også har hun så underbitt, så den kunne ikke passet bedre! Heter forresten stinablogg på snapchat, om du vil følge med og se mer fra hverdagen min + se når jeg legger ut nye innlegg!

 

Hvordan har din uke vært?

 

7 kommentarer

Siste innlegg