Tidenes mest travle dag!

Phew! I dag har jeg virkelig vært overalt. Planen var egentlig bare å sette på hair extensions hos Susanne, også dra tilbake til Sandefjord for å ta en kaffe med Rebecca. Vel, det ble en mye lengre og “fullere” dag enn det kan man si, og det har vært så gøy!

Siden jeg var oppe tidlig i dag, og var klar for å dra ut døren litt over en time tidligere enn jeg egentlig skulle, tok jeg rett og slett turen til foreldrene mine før jeg skulle til Susanne. Siden de bor i Hokksund, så rekker jeg ikke å se de så ofte. Så da er det jo veldig koselig når jeg først får sett de! Chloe var også med, og hun  syntes det var så gøy å se igjen besteforeldrene sine. Hehe! 

Så kjørte rett ned til Susanne for å sette på litt (les; mye) hair extensions på meg. Når jeg så håret mitt uten extensions i går kveld, kjente jeg at jeg var ekstra glad for at jeg kunne sette på nytt i dag. Får helt spasmer av kort hår på meg selv.

I dag satt jeg på helt nytt tape extensions fra Luxushair (sponset), og jeg elsker når jeg setter på helt nytt hår. Da er håret så silkemykt, og siden jeg hadde stusset det forrige håret, så ble håret nå en del lengre enn jeg hadde fra før av, og jeg elsker det!

Susanne har også en liten hund, bare at hun har en Pomeranian, så gjett om Chloe koste seg med å leke med henne! De to bærtene leker alltid så mye sammen. Selv om Nanna (pommen) er litt eldre, så hun er ikke sååå glad i leke som Chloe er. Haha! 

Når håret mitt var langt igjen, tok jeg en spontantur innom bestemor. Er jo altfor sjelden innom, så det var så koselig å se henne igjen! Er så rart hvor mye man har til felles, selv om aldersforskjellen er så stor.

Skulle jo egentlig bare stikke innom en kjapp tur, men ble sittende og skravle i 1,5 time fordi vi hadde så mye å snakke om! Så det var veldig gøy og koselig!

Her finner du det jeg har på meg:

Jakke – HER

Sko – Converse

Solbriller – HER

Bukse & genser – WOW

Veske – HER 

Til slutt kom jeg meg endelig til Sandefjord og da ble det lunsj  (nesten middag, haha!) med Rebecca og Benedicte. Mer om det etterpå! Tenkte bare å gi dere en liten update på dagen så langt i dag, og litt antrekksbilder! Elsker å ta bilder når det er solnedgang, da blir lyset så magisk. Er dere ikke enige? 

9 kommentarer

Siste innlegg