New in from Michael Kors

// reklamelinker

For et par dager siden fikk jeg en pakke i posten fra Nelly, med en ny Michael Kors veske! Jeg har jo 2 vesker fra samme merke fra før av, og jeg elsker de! De er veldig klassiske og stilrene, samtidig som de har vanvittig god kvalitet.

Den første vesken min kjøpte jeg sommeren 2014, og jeg har brukt den ekstremt mye, og har aldri vært noe flink til å ta vare på den, enda så ser den helt ny ut. Så det sier jo sitt om hvor god kvaliteten på veskene er. 

Jeg elsker den nye vesken min, og den er så perfekt størrelse for å få bare ha med overalt. Den har god plass til det gigantiske kameraet mitt, litt sminke og andre duppeditter jeg trenger. Samtidig så er den ikke så stor at det føles ut som jeg nesten er på reise når jeg bruker den. Haha! 

I dag kombinerte jeg vesken til dagens antrekk, og jeg gleder meg skikkelig til å bruke den fremover! Elsker at den er svart også, for da kan jeg kombinere den med nesten alt mulig. 

 

Her finner dere klærne jeg hadde på meg i dag:

Jakke

Sko – 

Michael Kors veske – 

Bukse – 

Genser – 

Solbriller – 

 

Hva syns du om Michael Kors vesker?

20 kommentarer

Siste innlegg