Vet ikke hvem som er drøyest

// reklamelink

I går var jeg på vorspiel hos en god venninne fra Sandefjord. Hun har vært i Nicaragua i over en måned, så det er jo altfor lenge siden vi har sett hverandre. Så selv om jeg har hatt tidenes mest busy uke, og egentlig var supersliten i går, tok jeg turen innom fordet! Fikk også møte kjæresten hennes, og noen venner av de, og det var så koselig!

Utover kvelden kom Per Fredrik en tur innom også, så det ble ekstra koselig! Per Fredrik har jo møtt de fleste venninnene mine fra Drammen, så da var det gøy at han fikk møte Rebekka også, siden hun bor her i Sandefjord!

– Jakken min finner du HER – 

Måtte le godt da Rebekka dro frem “party-lyspæra” si, hvor det var en lyspære man kunne sette i nesten hvilken som helst lampe, også lagde den diskolys og snurret rundt. Altså, sett noe så kult og lættis? Tror definitivt jeg må kjøpe et par sånne selv! Haha!

Vi hadde det så gøy med å vorse at vi ble sittende til rundt 1 tiden, og skravle om alle mulige merkelige ting. Vet ikke hvem som hadde drøyest humor av Rebekka og Per Fredrik, fordi de toppet hverandre hele tiden. Hadde til slutt vondt i munnen, fordi jeg lo så mye, haha! I 1 tiden stakk vi ned til sentrum og innom et par av utestedene, men der vi endte opp var det så fullt at Per Fredrik og jeg dro etter sånn 10 minutter. Haha!

Processed with VSCO with a1 preset

Det ble til slutt en ganske sen kveld, men jeg kjenner jeg er så glad jeg ikke drakk. Er så deilig å slippe unna å være fyllesyk hele søndagen. Selv om dagen i dag har gått bort til å bare ta livet helt med ro. Har vært ganske amazing egentlig! Hehe!

6 kommentarer
    1. Asså.. Hvis det er konkurranse i om å gjøre å være drøyest, kan jeg komme med et stalltips: Sjekk ut brettspillet Politisk Ukorrekt. Det spilte vi på fredag og det er så utroooolig drøyt 😀 Sjelden ledd så vanvittig mye x-)
      / God ny uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg