Ukens spørsmål #153

// reklamelink

Hva er dine drømmer og mål?
– En av mine drømmer er å kunne drive med bloggen og youtubekanalen min så lenge jeg ønsker. Jeg elsker jo det jeg driver med, og jeg er så takknemlig for hver dag jeg kan dele ting med dere!

Når det kommer til mål er noen av mine mål å bli flinkere til å ta bilder, filme, sminke og redigere. Jeg har jo utviklet meg enormt utifra hvordan jeg tok bilder og filmet da jeg startet for 7 år siden. Men det er fortsatt mye rom for forbedring! Om noen av dere vet om noen flinke youtube kontoer som er flinke til å lære bort, tar jeg gjerne imot tips i kommentarfeltet med en stor klem!

Hvor bor du?
– Jeg har siden 1 juni 2016 bodd i Sandefjord. Bor cirka 5 minutter unna sentrum, så det er veldig sentralt og fint, samtidig som jeg ikke bor midt inne i byen! Før det bodde jeg på Frogner i Oslo. 
 

Hva er en vanlig helg for deg?
– For meg så er det egentlig ikke sånn superstor forskjell på helger og hverdager, siden jeg jobber som blogger. Men på fredager og lørdager pleier jeg å gjøre de tingene jeg ikke rekker å gjøre i uken, som ofte bygger seg opp. Også prøver jeg å ta det litt mer med ro, være litt ekstra med venner, og føle at det er helg. Søndager pleier jeg som regel å gå helt uten sminke så huden min kan få en liten pause fra sminken, også blogger jeg og planlegger uken.

Har du noen gang tenkt på en hårforandring? Kort hår? Annen hårfarge?
– Jeg har hatt veldig kort før, og jeg hatet det. Kan ikke beskrive hvor mye jeg hatet det engang. Jeg så liksom så mange jenter rundt meg som var så fine med det, men på meg selv var det ikke fint. Jeg så seriøst ut som jeg var 10 år gammel, når man så hele meg, og ikke bare selfies.. Ugh!

I høst prøvde jeg også å endre hårfargen min som egentlig bare gikk rett vest. Jeg ville ha medium brunt hår, og endte opp med å se ut som en gulrot, uansett hvor mange ganger frisøren farget. Jadda. Det var jo veldig vellykket, og jeg er kjempe glad nå for at jeg skadet håret mitt så mye ved å bleke det :-)))))

 

Pleier du noen ganger å flette eller tulle med håret til PF siden han har langt hår?
– Hahaha, ja!! Jeg elsker å sitte og dulle med håret hans, fordi det er så langt og fint. Men han liker virkelig ikke når jeg fletter det, så det får jeg ikke lov til. Selv om jeg har prøvd noen ganger. Hehe! 

Hva er det morsomste med å være rosablogger?
– Oi, vanskelig å bare velge ut en ting. Men det morsomste må nok være den følelsen av å dele ting med dere. Enten om det er en vlogg der jeg tar dere med igjennom en hel dag, en ny oppskrift, ,noen dypere tanker, eller bare noen antrekksbilder. Så er det følelsen av å dele som jeg elsker! Dere er så fantastiske til å gi meg herlig feedback, og dere følger med, og da er det så gøy å dele ting med dere!

 

Hvordan øvde du til teorilappen?
– Jeg leste igjennom teoriboken mens jeg tok bussen til skolen, og når jeg var ute og kjørte bil med foreldrene mine pleide jeg å spørre veldig mye om hva forskjellige skilt betydde, osv. Jeg hadde jo allerede mopedlappen fra før av, så jeg kunne egentlig det meste. Det jeg slet mest med da jeg skulle ta billappen, var å lære og bruke kløtsjen. Ah, det var så vanskelig! Men det var først og fremst fordi jeg lærte det feil, så jeg måtte selv finne ut av hva som var riktig. Om du skal ta billappen; lykke til. Det er ikke bare-bare. Men herregud så deilig og befriende når man først har den!

 

Hvor ofte klipper du håret ditt?
– Hmm.. Sånn cirka aldri egentlig. Siden jeg bruker tape extensions er det viktig at mitt naturlige hår er litt pistrete nederst (da blender håret mye bedre sammen). Så det gjør at jeg egentlig aldri klipper mitt eget hår. Heldigvis er ikke mitt eget hår noe spesielt flisete nederst, så det er ikke noe problem. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er det flaueste du har opplevd?
– Vet du hva? Jeg kommer faktisk ikke på noe. Jeg blir sjeldent noe flau egentlig. Det hender jeg sier “å herregud så flaut” hvis jeg gjør noe som man vanligvis ville blitt flau over, som å rape superhøyt ute i offentligheten. Haha! Men så blir jeg egentlig ikke noe flau. Tar ikke meg selv så høytidelig, så jeg blir liksom ikke så flau egentlig. 

 

Den jakka er så fin! Er den normal i størrelsen? 
– I know. Den er så fin! Er helt forelsket i den allerede. Den er helt normal i størrelsen. Jeg har den i eu34, som er det samme som xs, og den er veldig riktig i størrelsen. Den er også litt stretchy så den er veldig behagelig å ha på! Du finner den forresten HER

Kan du ha vlogguke snart?
– Jeg tror at hvis jeg kjører en hel uke med vlogging, går nok bloggen ganske rett vest. Men jeg skal derimot starte å vlogge noen dager her og der, mye oftere! Jeg lagde senest en vlogg på torsdag der jeg filmet hele dagen. Syntes det var veldig gøy, og det er uten tvil noe jeg kommer til å gjøre mye oftere. Elsker å dele ting fra hverdagen med dere!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?
 

22 kommentarer

Siste innlegg