Siden jeg ikke drikker alkohol..

// reklamelink

Wow, dette ble sen start på “blogg-dagen”. Har hatt så mye å gjøre i hele dag, at jeg ikke har rukket å titte innom og si hei. Den uken her har det virkelig vært så mye som har skjedd, både med Oslo turer, sponsorvideoer, osv. Så det har vært fullt opp med ting å gjøre.

Så andre ting som å gjøre klesvasken har blitt satt i siste rekke. 3 fulle IKEA poser med klesvask så ja eh… Men nå er i alle fall hele huset ordentlig ryddig igjen, og walk in closet ser ut som det skal gjøre, og ikke som at det nettopp har vært en tornado der. Haha! 

Nå skal jeg straks til en venninne fra Sandefjord en tur. Hun har vært i Nicaragua i en måned, så vi har ikke sett hverandre på en god stund. Så det er virkelig på tide å catche up igjen! Hun skal ha et lite vors, så det blir jo veldig gøy! Siden jeg ikke er så glad i å drikke lengre, holder jeg meg til Redbull as usual. Haha! 

Her er forresten kveldens antrekk! Jakken min fikk jeg i posten fra Nelly for et par dager siden, og jeg elsker den! Den er så fin og pyntet, samtidig som den er semsket / suede, så den er så komfortabel å bruke! Du finner den forresten HER


 

Nå må jeg nesten runde av her. Men håper dere får en fin lørdagskveld! Husk å følge meg på snapchat “stinablogg”. Pleier å oppdatere en del fra hverdagen som ikke havner der! 

8 kommentarer

Siste innlegg