Uken som gikk #15

Ukens høydepunkt
– Å kjøpe bil var uten tvil ukens, om ikke månedens høydepunkt. Det er så fantastisk at jeg endelig har min egen bil, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kjøpet. Det er så gøy å endelig ha en egen bil. Jeg har jo hatt billappen siden jeg var 18 år. Men jeg har alltid lånt bil av mamma, søsteren min og Per Fredrik. Så det er så stas at jeg endelig har egen bil!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukens irritasjonsmoment
– Noe som irriterer meg er at jeg føler jeg aldri får gjort i jobben min. Når jeg føler jeg nailer en del av det, faller plutselig en annen del ned. Jeg elsker jo å ha et sosialt liv og være med kjæresten min, venner og familie, men når jeg setter de i første rekke, rekker jeg ikke å gjøre andre viktige ting som å svare på mailer osv. Å balansere kjæreste, hus, hund, og bloggjobb med 100 forskjellige ting som skal gjøres er virkelig ikke bare-bare. Men jeg føler det går bedre for hver dag som går!

Ukens opptur
– Å dra på Spa sammen med Per Fredrik var virkelig en opptur. Det var helt fantastisk å bare slappe av og nye hverandres selskap på alle spa fasilitetene! 

Ukens innkjøp
– Den uken her fikk Chloe mensen for første gang. Eller løpetid da. Så vi kjøpte inn hundebleie til henne som hun bruker da hun blør mest. Selv om hun blør så lite at vi har nesten ikke brukt den. Men er jo kjekt å ha, spesielt når man har hvit sofa…

 

Ukens beste treningsøkt
– I starten av uken hadde det endelig kommet snø, så jeg spente på meg skiene og gikk en god tur sammen med Chloe. Bare dumt snøen nesten er borte igjen.. Vel, det var gøy så lenge det varte!

Ukens sang
“It ain’t me” – Kygo ft Selena Gomez. Den her sangen altså! Den har jeg hatt totalt dilla på den siste uka. Den er så catchy og jeg elsker den delen mellom 58 sekunder og 01:10. Der hun på en måte bare nynner. Det er så elsk!

 

Ukens matopplevelse
– Denne uken har jeg spist ute 3 av 7 dager. Hehe! Først på tirsdag da jeg feiret bilkjøp sammen med Per Fredrik, så på onsdag da jeg var ute sammen med søsteren min, også på fredag da Per Fredrik og jeg var på spa. Jeg tror nok favoritt matopplevelsen må bli jordskokksuppen på fredag. Den var helt fantastisk! 

Ukens tanke
– På mandag skrev jeg innlegget “Tilfeldigheten som endret alt” som handlet om små tilfeldigheter som har hatt ekstremt mye å si for livet mitt i etterkant. Det har virkelig fått meg til å ville gripe alle sjanser og muligheter man får. For man vet jo faktisk aldri hva ting kan lede til. 

 

Ukens serie
– Den uken her har jeg hatt helt dilla på “Kongen av Queens”. Siden vi har recorder på tv’en har jeg tatt opp en haug episoder med det, og hver gang jeg spiser lunsj eller frokost må jeg bare se på det. Det er jo så morsomt!

 

 

Hvordan har din uke vært?

11 kommentarer
    1. Digger bloggen din!!! Du har et fint hus,fin hund,veldig fint walk in closet,snill kjæreste og fin bil!! Kunne ønske jeg å hadde slik et fint walk in closet! ! Elsker bloggen din. PS: jeg er 11 år

    2. Sååå hyggelig å lese bloggen din 🙂 Uka har gått med jobb og trening, men i helga var vi kulturelle, he he. En tur til Høvikodden og Drøbak på kunstutstilling. Livet er brs 🙂 Ha en god uke, det fortjener du 🙂

    3. Har du kjøpt mere på eBay ?
      Har du shoppet på appen wish ?? Kan du ha video vist du kjøper ting på wish?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg