Feire bilkjøp!

Rett etter at jeg hadde skrevet under på bilkjøp kontrakten, dro Per Fredrik og jeg inn til Tønsberg sentrum for å feire kjøpet. Vi hadde litt dødtid mens vi ventet på at banken skulle fikse med lån og forsikring, også måtte jo bilen omregistreres til meg, så da tok vi like så godt en lunsj sammen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden Per Fredrik hadde vært så flink og god, og prutet ned bilen fra 169’000,- til 163’000,- så spanderte jeg lunsjen på han. Hehe! Når vi er ute og spiser er det alltid Per Fredrik som spanderer. Selv om alt på huset, mat og andre utgifter deler vi 50/50 for at det skal bli rettferdig. Men akkurat når vi er ute på date liker han å spandere, så da var det litt gøy å være den som spanderte i dag! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi stakk innom favoritt restauranten vår i Tønsberg; Tapa. Siden vi bare skulle ha en kjapp lunsj ble det ikke full tapas på oss, men en veldig god gourmet burger og fish´n chips ble det, og det passet perfekt som lunsj! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den dagen her har virkelig sust unna, og nå har mailen min rukket å hope seg litt vel opp. Tror det er sånn 80 (!) mail jeg må svare på at the moment. Men akkurat nå begynner klokken å bli så mye at jeg heller tar det i morgen, også runder jeg av for kvelden nå. Kjenner jeg er klar for å lage en god middag med litt deilig rødvin ved siden av. Har lovt Per Fredrik å lage favorittmiddagen hans til han, så da blir det blomkålsuppe for the win. Hehe! 

Herregud, kan fortsatt ikke tro at jeg eier en bil. Det er jo helt merkelig! Også er bilen så fin og perfekt for meg også. Ah, lykkelig nå altså! 

 

✨ Følg meg på snapchat “stinablogg” for å se mer fra hverdagen min! ✨

12 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med kjøp av bil så utrolig gøy, å så snill som spanderer å som du sier 50/50 er retferdig men av og til må vi få lov og gi igjen og spandere på de også 🙂 ha en riktig fin kveld 🙂

    2. Blomkålsuppe e drit godt 😁😁
      Selvom det tar litt tid å lage fra bunnen av. Men e så verdt det 😁

    3. Gratulerer med bilkjøpet Stina, må jo selvsagt feires. Syntes det selv er fint der dere spiste. Var på jentetur i Tønsberg med ei venninne for noen uker siden og da stakk vi innom det første kvelden for å ta en øl

    4. Stina! Kan jeg spørre et litt random spørsmål? Det seg ut som at du og PF virkelig had det fint sammen. Jeg har møtt en som jeg har det veldig fint med, og jeg føler meg så trygg og ivaretatt, men jeg er ikke forelsket. Var du hodestups forelsker da du ble sammen med Per Fredrik? Jeg har et lite håp om at forelskelsen kan komme med tiden. Jeg er forresten like gammel som deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg