Uken som gikk #14

Ukens beste treningsøkt
– Treningsøkten med Per Fredrik var virkelig ukens beste treningsøkt. Elsker å trene styrke, og jeg gleder meg skikkelig til kroppen min vender seg skikkelig til å trene igjen, så jeg slipper å være superstøl i 5 dager etter. Haha! 

Ukens throwback
– Dette var i mars 2012. Her hadde jeg flyttet hjem igjen etter at jeg hadde sluttet som kokkelærling. Siden jeg sluttet lærlingertiden etter bare 3 måneder, fikk jeg et “friår” mellom 2. vgs og 3. vgs. Jeg hadde fått kyssesyken, og dette året brukte jeg mest hjemme til å jobbe med bloggen. Jeg husker hvor sterkt ønske jeg hadde for at jeg en dag kunne leve av bloggen, og hvor mye jeg elsket det å dele hverdagen og tankene mine.

 

Ukens opptur
– Fikk endelig ryddet opp skikkelig på walk in closet mitt. Det var virkelig på tide! Ah, elsker når alt er helt i orden, og det kun er det tingene jeg virkelig liker som henger der! 

Ukens tanke
– Det er så viktig å ta tid til seg selv og bare koble helt ut. Noe jeg virkelig må bli bedre på! En god bok og litt snacks i badekaret slår aldri feil!

Ukens sang
– Invisible children – KSHMR, Tigerlilly. Elsker den sangen! Den gir meg så boost til å komme igang med å gjøre ting. Om jeg skal rydde vekk klesvasken er den sangen perfekt! Hehe! 

Ukens gullkorn
– Vet ikke helt om gullkorn blir riktig å sette dette under. Men jeg hadde min første livestream sammen med Per Fredrik på Instagram i dag. Det var veldig morsomt, og herregud så mange søte ord og spørsmål som tikket inn fra dere! Tenker å prøve og ha livestream en del oftere, bare sånn casual en gang iblant når vi kjører til på vei et sted eller noe i den duren. Det er jo så morsom måte å kjøre en liten Q&A med dere på! Hvis du vil se når jeg livestreamer bør du følge meg på instagram “stinablogg”. Da får du notification så fort jeg går live. Så fort jeg går offline igjen er hele streamen borte, og man kan ikke se den igjen. Så her gjelder det å følge med. Hehe!

 

 

 

Hvordan har din uke vært?

💕 Husk at du kan følge meg på snapchat, “stinablogg” for å se mer fra hverdagen min + se når jeg legger ut nye innlegg!
 

10 kommentarer
    1. Min uke har vært veldig grei den 🙂
      Har kost meg masse på jobben som alltid med kollega og de herlige barna våres 🙂
      Jeg har trent litt og ellers bare kost meg hjemme etter jobb 🙂

    2. Hørtes ut som en bra uke. 🙂
      Uken min har vært veldig koselig faktisk! Foreldrene mine reiste bort så jeg og samboeren har vært litt barnevakter og da har vi funnet på mye morsomt sammen. Også var vi på tidlig ultralyd og det var så gøy og herlig å se den lille i magen bevege på seg og få vite at den har det bra. 🙂

    3. Hei Stina!
      Jeg husker du skrev noe om stress for ikke så lenge siden, men jeg finner det ikke! Du skrev noe om kortisol eller kolesterol og jeg lurte på hvor du hadde funnet den informasjonen. Jeg trenger det til en skoleoppgave

    4. Kanskje litt feil innlegg å skrive dette på, men jeg lurte på om du kunne lage en video der du leser opp hatkommentarer fordi jeg synes den forrige ble veldig morsom.

    5. Har du operert nesen? Når man sammenligner bildene fra 2012 med bildene fra nå nylig er det jo tydelig at nesen har blitt mindre. Tenker da på rett forfra. Om du ikke har operert den; hva har du gjort? 🙂

    6. Anonym: Oi, enig med at den ser helt annerledes ut nå! :O Tror det bare er alderen som har gjort det, også var det nok litt rart lys som gjorde den bredere enn den var på bildet fra 2012. For jeg har ikke operert den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg