Kosttilskuddet som hjalp meg å bekjempe kvisene!

// annonse

De siste 3-4 månedene har jeg testet ut et kosttilskudd som heter SKINREPAIR. Som mange av dere vet så har jeg slitt med mye kviser siden jeg var 17 år. I tillegg til mye kviser har huden min vært veldig tørr, samtidig som den har vært oljete. Hehe, ikke en enkel kombinasjon!

Siden jeg har slitt med dette i så mange år har jeg prøvd det meste som finnes på markedet av skjønnhetsbehandlinger og produkter, men lite har fungert.

Så da jeg ble spurt om å teste SKINREPAIR for 3-4 måneder siden, var jeg veldig spent på å se om det faktisk kom til å fungere. I begynnelsen så jeg ingen forandringer, men etter 3-5 uker begynte jeg å se at huden min ikke var like tørr lengre, og den hadde fått mye mer spenst.

Fordi den ikke var så tørr lengre, produserte huden mindre olje, som igjen gjorde at jeg fikk mindre kviser. Amen til det! Så dette produktet fungerte virkelig! 

Jeg har jo skrevet litt om SKINREPAIR fra før av, og da jeg skrev om det sist tikket det inn en del spørsmål som jeg tenkte å svare på nå!

 

Hvordan virker SKINREPAIR?
SKINREPAIR inneholder Peptan (kollagen) sink, Vitamin A, Vitamin C, granateple og tomatekstrakt. Disse tingene bidrar til normal hud. Kollagen bidrar til å gjøre slik at huden holder bedre på fuktighet, og gjør at huden blir mer elastisk og smidig. 

 

Hvorfor bør man bruke SKINREPAIR?
– For å få en normal hud er det viktig å pleie huden både utenfra og innenfra. Å pleie huden utenfra er viktig, men det er jo ingen hemmelighet at skjønnhet kommer innenfra, og man faktisk må behandle kroppen fra innsiden og ikke bare smøre på 100 forskjellige kremer utenfra. Det beste er jo å ta problemet der det starter, og det er innenfra. SKINREPAIR bidrar til å gi huden de tingene den trenger for å bli normal. 

Hvor lang tid tok det før du så forskjell når du brukte SKINREPAIR? 1 uke eller lenger?
– Jeg begynte å se endringer etter ca 3-5 uker. Det anbefales å bruke kosttilskuddet i 6-12 måneder for best resultat. 

 

Hvor mange piller må man ta om dagen?
– 2 piller per dag. 

Kan man bruke SKINREPAIR og HAIRCARE samtidig?
– Ja det kan man!
 

Kan man bruke SKINREPAIR om man bruker p-piller?
– Ja, det er ikke noe problem.

Om det er noe som helst du lurer på er det bare å spørre i kommentarfeltet. Så skal jeg svare på spørsmål fortløpende utifra egne erfaringer og hjelp fra SKINREPAIR!
 

16 kommentarer
    1. Nydelig hud du har 🙂 Har lest at A vitamin motvirker kviser. En annen fin virkning er at det gir glød i huden. Kollagen gjør at huden holder på fuktighet, slik at man forebygger rynker.

    2. Kan du legge ut før/etter-bilder av huden din uten sminke? 🙂 vurderer å starte på dette selv ❤️

    3. Hvor mye koster sikinepair? Er det som en medisin kan man trene og slikt når man bruker det. Hvilke bivirkninger har det og hvme kan bruke det?

    4. Kan du lage et innlegg om hvilke produker du bruker på extensionet ditt? Det ser alltid så vakkert og glansfullt ut! Klem

    5. Anonym: SKINREPAIR inneholder kollagen (Peptan) som er et protein som utgjør den primære støttestrukturen i huden, og sørger for hudens fuktighetsbalanse, elastisitet og smidighet. Enkelt forklart er dette kosttilskuddet utviklet for å bidra med næringsstoffer som er gunstige for å opprettholde en normal hud. Det kan derfor være fordelaktig å bruke SKINREPAIR selv om du ikke har kviser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg