På tide å kvitte seg med klærne

I dag har jeg virkelig fått ryddet opp på walk in closet mitt. Har shoppet så utrolig mye de siste månedene, så nå var det på tide å rydde vekk litt (les 3 stappfulle IKEA poser) med klær som jeg ikke lengre skal ha.

Føler det er helt umulig å finne klær jeg skal bruke når det henger masse andre klær i veien, som jeg egentlig ikke liker lengre. Da får liksom hele garderoben en sånn dårlig feeling. Om dere skjønner?

I tillegg var det jo stappfullt på alle stedene der det hang klær, så det var helt umulig å finne frem klær. Det er jo ikke bra! Så nå har jeg gått igjennom alle klær og sko og har fylt opp 3 IKEA poser som er stappfulle med klær. Gud så deilig det er å endelig ha mer plass i garderoben, og bare ha de klærne jeg virkelig liker hengende fremme!
 

– Litt før bilder –

Ei som er over gjennomsnittet glad i å bite på snører.. 


 

Jeg har også kvittet meg med gud vet hvor mange skopar. Tror det var rundt 20 skopar som gikk rett ut av garderoben. Haha! Nå er det endelig plass til at alle skoene skal synes, og de får litt luft mellom hverandre. I love it! 
– Slik ble det til slutt! – 

Haha, kanskje ikke noe tranformation tuesday, så det syns kanskje ikke hvor mye jeg har tatt ut derfra. Men nå etter at jeg har kastet ut IKEA posene, er jeg endelig nede i kun 40 bukser, 100 toppper, 27 skopar og 40 kjoler. Whoop whoop! Okey, ser nå at det kanskje ikke er like lite som det føles. Men altså, jeg liker variasjon da. Hahaha, eremulig!

Kommer forresten til å legge ut en del av tingene til salgs på instagram salgsbrukeren min “stinabloggsalg”. Men det blir først når jeg har litt god tid. For dette kommer til å ta sin tid. Hehe! 

 

30 kommentarer

Siste innlegg