Et frokost tips!

Nå tenkte jeg å gi dere et lite frokost tips! Jeg er veldig kresen når det kommer til frokost, og klarer som regel aldri å spise bare brødskive med noe pålegg på. Det blir altfor kjedelig og lite fristende om morgenen. Siden jeg står opp så tidlig, så er ikke akkurat matlysten helt på topp.

Men frokost må jeg alltid ha, så derfor liker jeg å lage litt spennende frokoster med masse godt, som også er sunne og kjappe å lage.

En frokostvariant som jeg har lagd en del i det siste er gresk yoghurt med frukt og nøtter på. I dag gikk jeg for 3-4 gode spiseskjeer med gresk yoghurt, noen jordbær, 1/3 mango og en liten neve cashewnøtter.

Den perfekte kombinasjonen med sunt fett, proteiner, vitaminer og yummyness om morgenen! 

Om du ikke liker mango og jordbær kan du egentlig bare bytte det ut med andre frukter og bær som; appelsin, blåbær, bringebær, eple, kiwi, bjørnebær, druer, banan, osv. Her er det bare fantasien og smaksløkene som setter grensene!

Om du ikke liker cashewnøtter går det ann å heller bruke andre type nøtter, alt ettersom hva du selv liker! 


 

Hva er din favoritt frokost?

13 kommentarer
    1. Hei Stina, elsker videoene og bloggen din💕Lurte bare på hvor du har kjøpt det speilet som henger over sminkebordet ditt? Og kan du legge link til det?❤

    2. Ser godt og fint laget❤😍Min favoritt frokost er frokost blandi❤ Elsker bloggen din❤ Den gir meg inspirasjon

    3. Hei!
      Jeg har veldig lyst på en slik tredemølle du har, jeg lurer på hvor du har kjøpt din og ca hva den koster?
      Er du fornøyd med den?
      Får man den “Flatpakket” og må sette den opp selv eller hvordan blir den levert? 🙂
      Håper på svar!
      H

    4. Hvordan får du extrnsionet så glansfullt? Har slev extension fra luxushsair men sliter med at det blir tørt og der ut uekte hår gansk fort.. satt på helt nytt hår for 2 Uker siden og det ser allerede dårlig ut nåå.. håper på svar !

    5. Anonym: Da bruker du nok feil produkter på det. Test ut morocanoil sine produkter, og bruk olje. Bruker også en god rettetang fra ghd som gjør håret ekstra glansfullt 🙂 håret fra luxushair er veldig god kvalitet, og holder seg som regel veldig fint og glansfullt i 3-5 måneder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg