Noe jeg ofte blir spurt om

// reklamelink

I dag startet jeg dagen med litt skjønnhetsbehandlinger. Så da ble det både vippe- og neglebehandling. Det er virkelig to ting jeg nekter å gjøre selv, rett og slett fordi mine naturlige negler er skikkelig dårlige, og jeg gidder ikke bruke tid på å lakkere de hele tiden.

Er jo så mye lettere og finere å fikse de hos noen profesjonelle. Da er det liksom 1 time hver 14. dag også ser man smashing ut på neglene hele tiden.

Når det kommer til vippene så pleide jeg å bruke vipperemser, men omg, det er så stress! Plutselig så begynner de å løsne når man er utenfor huset, og selvfølgelig akkurat den dagen man har glemt å ta med vippelim, så det blir jo rimelig krise. Aner ikke hvor mange ganger det har skjedd.

Husker en gang da jeg var på restaurant på Aker Brygge med en venninne, også begynner plutselig den ene vipperemsen å poppe av, så jeg måtte til slutt ta av begge vipperemsene. Så da satt jeg der med full sminke og hele pakka, og helt uten noe på vippene. Rimelig flaut! Og ja, det syns veldig godt når det skjer! Haha! 

– Toppen min finner du til kun 199,- HER – 

For ikke å snakke om hvor ubehagelig det er å bruke vipperemser. Følte alltid at øyelokkene mine ble så vanvittig tunge, og jeg begynte å se smålig blurry. Ikke bra! Nei, mye bedre å heller ta vippe extensions. Det er jo mye finere! Også sparer jeg mye tid forran speilet.

Er jo ikke akkurat så gøy å feste på de vippene hver eneste dag. Spesielt ikke de dagene man har dårlig tid, og nesten løper ut døra med 1 vipperemse på. Hahaha! Nei uffameg! 
 

Tenkte å vise dere hvordan vippene og neglene ser ut sånn close-up siden det er så mange av dere som spør om jeg har vippe extensions og om jeg fikser på neglene. Neglene mine er forresten akryl med shellac over. 

Så nå har dere sett litt nærmere! Om det er noe dere lurer på om disse behandlingene er det bare å spørre i kommentarfeltet! 
 

19 kommentarer
    1. Liker du best akryl eller gelé negler?:-)
      Hvor mye koster det å få vippe extentions og fiksa negler?

    2. Hei Stina 🙂
      Har et spørsmål angående extensions, du har sikkert skrevet innlegg om det før men jeg lurer på hva du anbefaler av Clip on og tape? Fordeler og ulemper? Har du kunnet skrevet innlegg om det?
      Selv sverger jeg til clip on. Jeg har prøvd keratin, og var ikke så stor fan av det egentlig. Har ikke prøvd tape enda, så derfor vil jeg gjerne vite mer om det 🙂

    3. Vanja: Liker best tape. Har prøvd både micro ringer, tape og clip on, og tape er uten tvil best. Har skrevet mer om det under kategorien “hair extensions” 🙂

    4. Hei! Jeg har hørt om flere når de har tatt av vippe-extensions at vippene deres er helt ødelagte. Jeg lurer på om det har skjedd med deg? Siden jeg vurderer å prøve vippe-extensions.

    5. Kristin: Da jeg tok en pause fra vippe extensions i høst, var vippene mine litt mindre og kortere enn de var fra før av. Men de vokste ut igjen til normalt etter 2-3 uker 🙂

    6. Hei Stina! Jeg følger deg på snapchat osv..men du har ikke godtatt venne forespørsel min(( Jeg kan se My Storyen din men kan ikke sende snaps til deg🙈 Den egt grunnen er at når du legger ut at du har Snapchat Q&A så får jeg ikke sendt inn spørsmål. Beklager for at jeg plager deg med dette assa;))

    7. Hvorfor like du best vipper man lime på enn vippe extension???
      Virke sykt stress ut å lime vipper på selv og det e sikkert vanskelig

    8. Kanskje litt utenfor temaet, men hvordan holder du hair extensions mykt? Hver gang jeg kjøper det, så blir håret tørt og lite sammmarbeidsvillig. Har du noen tips? 🙂

    9. Vet du om det er på en måte aldersgrense for å ta vippexstensions? for jeg er 14 og lurer på om det er for lite eller noe sånt for salonger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg