Uken som gikk #13

Ukens nedtur. 
– Veien hjem fra København har virkelig vært lang. Flyet skulle egentlig fly til Sandefjord, men på grunn av tåke måtte det lande på Gardermoen og vi måtte ta toget hjem. Skulle egentlig vært hjemme 17:15 ca men isteden kommer vi hjem 22 ish. Kjipt! Hater å få slike forsinkelser og rot! Og turen hjem med tog ble en tusenlapp som jeg aldri ser igjen. Penger jeg heller kunne brukt på sminke.

 

Ukens innkjøp
– En ny rettetang, et par treningsbehåer og noen nye jeans fra København! Gleder meg til å vise dere sistnevnte!

 

Ukens høydepunkt
– Denne helgen reiste Per Fredrik og jeg til København. Så det var uten tvil ukens høydepunkt! Det var så gøy med dyrehage, michelin restauranter, fancy sushi, shopping og bare oppleve København. Vi er forresten på vei hjem i skrivende stund. Nå sitter vi på toget fra Gardermoen hjem.

Ukens irritasjonsmoment
– Frokosten på morgenen i dag. Siden frokosten på hotellet er totalt shit, søkte jeg rundt på Tripadvisor etter steder å spise. Jeg fant et skikkelig bra sted, som lå 15 minutter unna med taxi. Da vi kom frem var det stappfullt, og en times ventetid. Vi hadde jo ikke akkurat regnet med at vi måtte bestille bord på en frokost. Men det skulle vi gjort! Sultne gikk vi 10 minutter i surt regn, for å finne et sted som vi ble anbefalt.

Da vi kom dit var det 45 minutter til det åpnet. Så vi måtte finne enda et nytt sted. Etter å ha søkt rundt på Tripadvisor fant vi til slutt en fransk liten restaurant som vi tok taxi i et nytt kvarter til. Da vi omsider kom frem og satt oss ned, så vi at vi bokstavelig talt kunne velge mellom egg med ost, eller tørr brødskive med tomatshit på. Ikke akkurat det vi forventet. Skulle vi hatt det kunne vi heller spist på hotellet liksom. Så vi tok taxi til et nytt sted hvor vi til slutt endelig fikk jeg helt ok mat. Ah, for et opplegg for å finne frokost. Herregud. Gøy å bruke 1,5 time for å finne frokost.

 

Ukens matopplevelse
– U formel som vi var på fredagskveld var virkelig en matopplevelse! Her snakker vi skikkelig gourmet mat i Michelinklasse. Savner den maten allerede!


 

Akkurat nå
– Nå sitter jeg på toget på vei til Sandefjord. Er rimelig sliten og klar for å komme hjem. Gleder meg ikke sånn veldig til å måtte kjøre til Larvik i tillegg for å hente Chloe. Men det blir jo veldig koselig å se igjen den lille bærta!

 

Ukens opptur
– Å være sammen med Per Fredrik og bare være oss, uten å tenke på 100 ting vi må gjøre, jobbe eller Chloe i et par dager har virkelig vært helt fantastisk!

 

Hvordan har deres uke vært?

15 kommentarer
    1. Veldig fin , men skulle ønske vi gjorde noe mer enn å bare være hjemme i ferien😭Elsker bloggen din 😍Leser den hver dag å mange av innleggene blir jeg inspirert av fordi har egen blogg💗

    2. Unnskyld hvis du tar dette som frekt, men jeg syntes du klager på veldig mye hvis det ikke er 5 stjerners, du blir litt forsinket, maten var ikke din favoritt og jeg syntes det kan bli veldig overfladisk. Mens du klager over sånne ting som at det påvirker deg i stor grad mens ikke kanskje alle har råd til sånn luksus med 5 stjerners Hotell.

    3. Jeg regner med du fløy med Widerøe siden du flydde Sandefjord-København direkte. Så lenge de må omdirigeres til Oslo Gardermoen, så har du krav på dispensasjon fordi du ikke landet der du skulle. Widerøe skal selv betale den togturen til Sandefjord da det er deres opprinnelige landested. Jeg hadde tatt kontakt med Widerøe.

    4. Dersom du kontakter reiseselskapet ditt vil de kunne betale deg tilbake for togbilletten ettersom de forsinket deg, fløy deg til et annet sted. Det ville vært veldig rart dersom de ikke hjalp deg med det og betalte tilbake.

    5. Vel,uken min var fin.. Men så kom helgen.. Den startet bra,men lørdagskvelden ble ikke like bra,for da ble jeg syk. Vel,forkjølet og da har jeg vært i sofaen mesteparten av søndagen.

    6. Er det virkelig mulig å være så idiotisk, kjøre byen rundt i taxi for å finne frokost når hotellet har frokost?Glad det ikke er meg som må være i ditt reisefølge, makan til divastress, blæh

    7. Dette er ganske klagete og trist å lese syns jeg. “Og turen hjem med tog ble en tusenlapp som jeg aldri ser igjen. Penger jeg heller kunne brukt på sminke.” …vær glad for at du har et hjem å komme til? at du har penger til den togturen? og at du har mulighet til å reise når du ønsker. Dette måtte jeg bare kommentere på

    8. Har du ingen dybde? Det eneste du bryr deg om er jo deg selv, cloe og pf… Har du ingen meninger om noe som ikke er overfladisk? Det er bare sminke, trening og hvor sliten du er. Du virker utrolig bortskjemt og klagete i dette innlegget. Du bør jekke ned divanykkene dine.

    9. Hei stina 🙂 dette har ingenting med blogginnlegget å gjøre, men du la ut en video om en app som het lifesum. Til frokost la jeg inn økologiske havregryn det viser seg at det hadde 1050 calorier i seg 🙁 (tror det er veldig mye) så lurte på om du hadde noen alternativer til frokost og kvelsmat:) vil helst at det skal ta 2-8 min å lage 🙂
      Ha en fin dag vidre 😇

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg