Ukens spørsmål #150

Lurer på hva du og kjæresten din gjør sammen? Jeg og kjæresten min snakker om å flytte sammen, men er redd at vi skal sitte oppå hverandre og se på TV hver ettermiddag når vi er ferdige på jobb..
– I hverdagen blir det som regel til at vi begynner å lage middag når vi er ferdige med å jobbe, sånn i 20-21 tiden. Også ser vi på noen serier og bare koser oss sammen. Vi er også veldig flinke med å gjøre ting utenfor huset, som å dra ut og spise eller reiser på ferier. Er viktig å gjøre ting utenfor huset sammen når man har flyttet sammen, så man ikke blir fastgrodd i sofaen. Hehe! 

Har du begynt som modell igjen siden det å ta slike bilder var en jobb?
– Nei, det har jeg ikke. Den photoshooten jeg var på i København var fordi jeg skulle gjøre noe bloggrelatert. Så da ble jeg ansatt som blogger og ikke modell.

 

Hvilket hotell bodde dere på i København? Er det å anbefale?
– Vi bodde på Radisson Royal Blue i Hemmerichsgade. Syns hotellet er helt ok, men Radisson hotellene er som regel ganske kjedelige. Interiøret er som regel ikke noe nytt og fancy, og frokosten suuuuger alltid. Men, de har 24/7 service og de er veldig hyggelige. Mulig jeg er litt kresen fordi jeg er vandt med 5 stjerners hoteller. Hehe!

 

Lurer på om du noen ganger glemmer litt at du bruker hair extensions?
– Jeg går aldri og tenker sånn “oi shit, jeg har hair extensions på meg”. Haha! Men jeg har blitt utrolig vandt med å ha det på, så jeg tenker ikke akkurat så mye over at jeg har det på. Er vel kun når det begynner å bli for lenge siden jeg har “heist” det opp, og det begynner å få veldig ettervekst så jeg merker at det er der, da kan jeg bli litt vel bevisst at jeg har det. 

 

Har du tenkt noe mer over hva slags bil du vil ha?
– Ja det har jeg! Jeg vil ha en hvit bil, haha, fargen er viktigst altså. Også liker jeg veldig godt hvordan Audi A4 og Audi A5 ser ut, men jeg må nesten dra og se på de før jeg klarer og bestemme meg. Plutselig finner jeg ut at jeg ikke liker de, så da må jeg se etter noe annet.

 

Hva bruker du på brynene dine?
– Anastasia dipbrow pomade. Den er seriøst amazing.

Har du stressende dager med tanke på jobben din?
– Som regel legger jeg opp dagene slik jeg ønsker, og tilrettelegger så jeg ikke skal stresse meg halvt ihjel. Men i desember for eksempel, så var det ekstremt mange sponsede videoer og innlegg som jeg måtte gjøre i tillegg til den vanlige bloggingen, og da ble det ekstremt mye jobb. Så da var det ganske stressende. Men jeg jobber med noe jeg elsker og syns er gøy, så litt stress her og der går helt fint! 

 

Har du ikke faste dager på YouTube lengre?
– Nei. Jeg legger heller ut videoer når jeg har noe nytt å dele. Før så la jeg kun ut videoer på onsdager, og da ble det altfor ofte til at jeg la ut videoer jeg ikke var 100% fornøyd, fordi jeg var nødt til å legge ut noe. I tillegg er det mye lettere å lage vlogger, når jeg kan legge de ut dagen etterpå, og ikke må vente i flere dager da videoen egentlig har dødd ut. 

 

Er det vanskelig å drive med YouTube, hunden, bloggen og huset?
– Da vi nettopp hadde flyttet inn var det å ha hus veldig overveldende. Det var så veldig mye å gjøre, og det å ha hage var noe nytt for meg, så jeg brukte mye mer tid enn jeg egentlig trengte. Men etterhvert ble jeg vandt med det, og nå er det null stress. Litt samme var det med Chloe i starten. Da var hun liten baby og krevde veldig mye av oss, men nå som hun har blitt ganske stor er det null stress. Så alt i alt fungerer alle tingene ganske godt sammen, selv om det kan bli hektisk til tider.

 

Wow, det er så rart å tenke på at jeg har skrevet ukens spørsmål 150 uker på rad. Det er jo nesten i 3 år! Gleder meg til å svare på spørsmålene deres i 150 uker til (om ikke mer, hehehe!).

 

Noe dere lurer på til neste “ukens spørsmål”?

25 kommentarer
    1. 1. Kunne du begynt å blogge dagene dine, uansett om de er 6mins opptak eller 20 mind opptak? Ser det er flere youtubere som har to kanaler som blogger hver dag i tillegg. Hadde vært så kult om d u kunne gjørt noe slikt. Eller snappet oftere! 😊
      2. Kunne du laget flere oppskrift innlegg? Har blitt så gira på å prøve mye oppskrifter. Rett og slett fordi jeg vil bli sunn. 😊
      Elsker bloggen din, gleder meg alltid til nye innlegg!

    2. hva gjør du på fredagskvelder, lørdagskvelder, søndagskvelder?
      hva slags hårprodukter bruker du?
      krøller du håret hver dag?
      Elsker bloggen din!

    3. Kan du lage en ny ” whats on my iphone tag”? 😀 Med de appene du bruker mest å som du vil anbefale til andre bloggere/ikke bloggere 🙂
      Elsker bloggen din 🙂

    4. Hei Stina, jeg lurer på om det er sant det med at du sa at du raper ofte og har du gjort dette foran PF?

    5. Har du en oppskrift på en grønn smoothie som smaker godt? Har fått helt dilla på smoother I det siste. Spesielt grønne 👌

    6. Får ikke du bort sminken på nesen hver gang du kysser kjæresten din? Happens all the time 🙈 Har ikke du tips mot det?

    7. Går du på p-piller, eller har du gått på det? Hvilke gikk du på eller går du på? Og har du eventuelt fått noen bivirkninger av dem du går på/gikk på?
      Jeg har nettopp begynt på loette28.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg