Testet behandling som Kim Kardashian har gjort!

I går hadde vi skikkelig uflaks! Vi dro ut for å handle i Strøget og ta en tur innom tivoliet. Vel, da vi gikk ut av hotellet regnet det og blåste ut av en annen verden. Så vi ble rimelig klissvåte så fort vi stakk snuta ut! Så vi måtte nærmeste sprinte ned til Strøget og inn i den første butikken vi fant for å kjøpe paraplyer.

Vel, etter at vi hadde vært innom den første butikken begynte vi å rusle nedover og se etter flere butikker. Men tror dere ikke at vi var for sent ute da? Nesten alle butikkene var stengt, og ikke bare det, men vi fikk også vite at tivoliet åpner ikke før i april. Ah, snakk om uflaks! 

Heldigvis fant vi en litt koselig og morsom ting å gjøre nedover i Strøget. Nemlig; fish kiss! Det er noe jeg har sett så mange ganger i forskjellige land, og på Keeping up with the Kardashians (hahaha), men jeg har aldri testet det ut.

Første som man gjør er å gå ned i en garderobe og vaske føttene, ta på badesko og jeg som hadde jeans måtte låne skjørt.

Deretter kommer man opp også er det bare å ta føttene nedi vannet. Her er det mange små Garra Rufa fisker som spiser døde hudceller fra føttene mine. Det gjør at huden blir myk og man øker blodstrømmen til føttene. Dette er visst en tyrkisk behandling som de har gjort i over 400 år. Så det er ganske kult! 

Jeg var redd for at det kom til å gjøre vondt. Men det bare kilte egentlig. Også var det skikkelig koselig fordi de var så små og søte. Også drakk vi hvert våres glass med rødvin, og koste oss skikkelig! 


 

 

Har du testet ut Kiss Fish?

18 kommentarer

Siste innlegg