Alle vet hvem kjæresten min er

I går spiste vi middag på en helt fantastisk michelin restaurant! Vi søkte litt rundt på Tripadvisor etter gode restauranter, og fant en som heter U Formel med Michelin stjerne. Per Fredrik og jeg elsker å spise gourmetmat. Sånn type mat er så spennende, samtidig som den er så god. Da blir det å spise ute en skikkelig opplevelse.

Er egentlig litt rart, for da jeg var 18 år jobbet jeg som lærling på gourmet restaurant, og hadde ikke sansen for gourmet mat i det hele tatt. Men nå som jeg har blitt voksen, og Per Fredrik har introdusert meg for det, er det virkelig det beste som finnes!

Etter restaurantbesøket dro vi videre på en cocktailbar vi ble anbefalt av hun som var servitøren våres. Da vi kom dit skjønte vi virkelig ingenting. Det lå i en snål bakgate blant masse boligblokker. Men da vi kom inn var det stappfullt av mennesker og skikkelig god stemning.

Dessverre ble det litt for mye mennesker for oss, så vi dro heller på en rockebar som lå rett ved. Der ble vi kjent med en liten gjeng dansker og hadde det skikkelig gøy! Elsker å være på barer der de spiller skikkelig metal og rock musikk. Da føler jeg meg virkelig hjemme! Er alltid så morsomt når vi drar på spesielt sånne rockesteder, men også egentlig alle andre steder, så vet alltid alle hvem Per Fredrik er. Er så vandt med det i Norge, men er så mindfuck når det er utenfor Norge også. Haha! 

I dag har vi vært i dyrehagen og på en helt sinnsykt sushi restaurant. Mer om det etterpå!

5 kommentarer
    1. ai ai.. det var vel litt “klikk”overskrift.
      er jo ikke tvang å ha en kjærste alle vet hvem er. Det virker som en litt Skryte overskrift…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg