Derfor er jeg i København

Da er vi fremme i København! Med en gang vi kom til hotellet tidlig i dag gikk vi rett ut for å spise lunsj. Vi visste ikke helt hvor vi skulle gå, siden vi ikke har vært her på veldig lenge. Så jeg søkte litt rundt på Tripadvisor, og fant en sykt bra restaurant. 

Etter å ha gått i iskulde i gud vet hvor lang tid, fordi jeg rotet meg bort på kartet, så fant vi endelig frem. Men da var det selvfølgelig stengt. Enda det stod på Tripadvisor at det var åpent. Teit! Men vi bestilte bord dit i kveld, for det så veldig bra ut, så nå skal vi dit straks!

Vi endte til slutt opp på en litt morsom café. Jeg er egentlig en person som syns quotes kan være litt cheesy. Men her hadde de så mange morsomme quotes om kaffe og vin at jeg bare elsket det! 

Jeg bestilte seriøst den mest munchies maten noensinne. Mexikansk burger og tortilla-chips med masse rømme og guacamole. Innen jeg drakk kaffen min var jeg så stappmett at jeg har faktisk vært stappmett helt siden da vi spiste, og det var i 12 tiden. Så det sier jo sitt. Hahah! 

Rett etter masse mat dro vi rett tilbake på hotellet så jeg kunne freshe opp sminken og håret litt. Rommet våres har seriøst den sykeste utsikten. Det er panoramautsikt utover hele byen! Rett etter litt sminking tok vi taxi til rett utenfor sentrumskjernen for å dra på photoshoot.

Jeg er jo her på jobb så da var det litt jobb med å bli tatt bilder av i 3-4 timer. Men jeg jobbet med et veldig morsomt og hyggelig team, så da var det bare gøy! Er forresten kun i dag jeg hadde jobb. Resten av helgen er bare kos med Per Fredrik! 

Nå skal vi avgårde på restaurant og kose oss masse med gourmet mat. Så i stad at restauranten hadde en michelin stjerne, så dette lover veldig godt!  

16 kommentarer
    1. Jeg elsker deg! Stina du er mitt forbilde!!!! Skulle ønske jeg var som deg, for du er jo super pen!!! Legg ut en ny video oftere, de er jo så bare!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤💙💚💚💜💖💜💚💙💙💜💜💚💙💚💜💙💚💜💜💜💚💙💙💚💜💜Hilsen en liten 11 åring

    2. Så spennende! Lykke til med jobb, og kos dere masse med ekstra hygge i byen 🙂 København er fantastisk! Ha en super helg i Danmark, selv er jeg i Bolivia! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg