Endelig nytt speilreflekskamera!

Nå har endelig det nye kameraet mitt kommet i posten! Gjett om jeg er glad! Etter gud vet hvor mye research valgte jeg å gå for Canon 80D og ikke Canon 760D. Tenkte rett og slett at det var på tide med et kamera som er hakket opp og mye bedre.

Har allerede rukket å teste det ut litt, og så langt er jeg veldig fornøyd med kameraet.

Nå skal ikke jeg supernerde her med alle mulige tekniske duppeditt ting som er bedre med dette kameraet, versus det andre. Men en ting som jeg er overlykkelig over, er at blitsen faktisk fungerer. I så mange år har jeg hatt speilreflekskamera hvor blitsen ikke fungerer.

Så det er jo helt umulig å ta bilder når det ikke er super bra lys. Men det er helt endret nå!

 Kjente virkelig at motivasjonen for å ta bilder skøyt i taket når dette kameraet kom i posten! 

Er jo så mye mer morsomt å ta bilder når bildene faktisk blir bra. De siste par årene har jeg ikke giddet å ta med speilrefleksen utenfor huset engang. Da har jeg kun hatt med små kompaktkameraer, og de gir jo ikke akkurat den samme kvaliteten, for å si det sånn. Så fremover blir speilrefleksen med ut hver gang jeg skal ut utenfor huset! Ingen flere iPhonebilder fremover. Hahaha! 

Nå har jeg nettopp skravlet med søsteren min en liten time i telefonen. Hun er like bloggnerd som jeg er, og har alltid masse gode tips å gi. Så når vi først ringes så blir vi alltid sittende og skravle lenge om alle mulige ting. Nå skal jeg ut en liten tur med Chloe og sjekke ut et par steder i Sandefjord! 

17 kommentarer

Siste innlegg