Uken som gikk #12

Ukens throwback
– På denne tiden for 4 år siden gikk jeg siste året på videregående, var drittlei skolen, men tvingte meg opp 5:30 hver eneste dag. Jeg kom ofte på skolen ekstra tidlig så jeg kunne jobbe med bloggen. Med en gang jeg kom hjem fra skolen og i helgene var det full bloggjobbing, og på denne tiden skjønner jeg den dag i dag ikke hvordan jeg orket alt. 3. året på videregående er ille nok i seg selv, men å sjonglere det med både blogg og sosialt liv, forstår jeg ikke hvordan jeg klarte. 

 

Ukens mest leste innlegg
“Større rumpe + strammere mage på 30 dager!”

“7 tips for en bedre morgenrutine”

“Dårligste innkjøp noensinne”

 

Ukens høydepunkt
– Valentinesday med gutten min var uten tvil høydepunktet denne uken. Det var så koselig med middag på Farris Bad! Skikkelig datenight!

Ukens fokus
– Fitness challenge! På mandag startet jeg en fitness challenge der man skal gjøre et visst antall squats og et visst antall sekunder med planke hver dag. Jeg delte utfordringen på bloggen, og over 500 er med! 

Ukens matopplevelse
– Middagen på Farris Bad. Omg, for en matopplevelse. Den maten var så utrolig god, samtidig som den var spennende! Gourmet mat er virkelig noe i en egen klasse!

Ukens innkjøp
– Denne uken fikk jeg endelig lipkitet fra Kylie Jenner i posten, så det er en av innkjøpene. Kjøpte også noen nye spennende bøker som jeg gleder meg til å lese. Kjøpte også en veldig stor ting til, men den får være en overraskelse frem til jeg får den i posten!

Ukens opptur
– Kaffedate med Victoria i går var virkelig ukens opptur. Så gøy å se igjen den bærta der! Og virkelig får skravlet om jenteting! Hahaha, måtte bare bestille litt ny sminke etter vi diskuterte highlighters i går. #girls

 

Hvordan har din uke vært?

 

PS; Dette innlegget skulle egentlig vært publisert i går kveld. Men jeg så først nå at jeg hadde glemt å publisere det! #susehue

7 kommentarer
    1. Når du nevnte ukens throwback, så kom jeg på at jeg faktisk har lest bloggen din så lenge at jeg husker det på! Det er morsomt å se forandringen din gjennom bloggen altså 😄
      Jeg vant også en konkurranse der jeg vant en ghd-glattetang på bloggen din, og det og er en stund siden 😅

    2. Hei! Bloggen fin er amazing! Måtte bare skrive det!!!❤❤❤❤❤❤❤
      Ikke for å klage/hate og jeg vet jo at du liker tilbakemeldinger så:
      Når skal chloe blogge? Det er så gøy det ❤❤
      Glemte du ukens kommentar eller skulle den ikke være der?❤❤
      Elsker 30 days challangen ❤ er så morsomt❤❤❤ elsker bloggen din❤❤
      Hilssen en som elsker hjerte emojien❤❤❤❤❤❤

    3. Kari: Nei, hadde friår mellom 2. og 3. året siden jeg startet som lærling, men sluttet etter 3 måneder. Så derfor var jeg russ samtidig som 94´ kullet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg