New in: Khloe Kardashian sin bok!

Da jeg var i Drammen i dag tok jeg meg en tur innom bokbutikken og kjøpte hele 4 nye bøker! Haha, tuller ikke når jeg sier at det er sikkert mer enn hva jeg totalt har lest i mitt liv. Eller, nå må jeg tenke. Jeg kommer i alle fall på 3 bøker jeg faktisk har lest, og det er sikkert (kanskje) flere enn det også. Håpløs på bøker altså!

Men jeg elsker å lese deler av bøker og få med meg det som er interessant. Plukket blant annet opp boken til Khloe Kardashian som til min store overraskelse stod i bokhyllen. Hadde aldri forventet at den skulle være i Norge, men der tok jeg feil! Husker de viste frem at hun skrev på boken sin på Keeping up the Kardashians. Så det blir skikkelig spennende å endelig lese den!

Den er forresten på engelsk, og handler om trening, kosthold, mind & heart. Har såvidt rukket å bla litt igjennom den, men den ser så spennende ut. Skal begynne å lese den i morgen, så det blir spennende! 

Plukket også med en treningsbok, en motivasjonsboks fra Dag Otto Lauritsen og en boken til Katie Piper om selvtillit. Sistnevnte er en jente jeg har sett så mange dokumentarer om. Hun ble angrepet med syre i ansiktet for en del år tilbake, og jeg har ingen tvil om at denne boken blir sterk lesing. Den jenta der er virkelig noe å se opp til, for hun har gjort så mye positivt ut av en grusom situasjon!

Nå skal jeg runde av her og lage litt middag sammen med gutten min, også blir det full filmkveld. Det blir så koselig!

 

6 kommentarer
    1. Har du sett dokumentaren om Katie Piper?
      Har sett den for noen år siden og nå kom jeg på hvordan det var og se den dokumentaren. Jeg husker jeg gråt så mye da jeg så den, men og se henne nå gjør meg så glad, hun er en fantastisk sterk person.

    2. elsker det nye banneret. det er saa originalt og saa sinnsykt deg srry for at jeg skrev aa istedenfor ja du skj;nner det fungerte ikke naa og jeg gidder ikke fikse det naa. elsker deg

    3. Jeg så deg i bokhandelen i Drammen! Var der sammen med 2 venninner, det var såå gøy å se deg. Hadde tenkt å spørre om å ta bilde med deg, men hadde litt dårlig tid så rakk det ikke. Men det kommer til å være et minne, kommer aldri til å glemme den byturen <3 <3

    4. HEI! Jeg elsker kanalen din. Jeg har en hund som heter Martha i farta!! Det som er rart med Martha er at hun rir på ryggen til andre vis man sitter på gulve å Martha kjeder seg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg