Ting man bare kan snakke med venninner om

I dag følte jeg meg bare så tom for inspirasjon, at jeg bare måtte ta meg en tur ut av huset. Å jobbe, trene, leve og bo samme sted kan jo noen ganger bli litt lite inspirerende. Så da er det gøy å dra ut en tur. Første stopp var rett innom bokbutikken, og finne noen spennende bøker. Skal vise dere hvilke bøker jeg kjøpte etterpå. Etter litt bokshopping ble det kaffedate med Victoria!

Eller, kaffe og kaffe. Ble heller en superstor og god pizza på Jonas B. Gunderson. Er en pizza der som jeg seriøst har hatt som favoritt pizza i sånn 10 år. Det er kyllingpizza med blant annet pestopasta. Altså, say what? Den er så god den! Herregud!  

Det var veldig koselig å se igjen Vicky! Vi har jo ganske travle hverdager begge to, så da er det ekstra stas når vi først ser hverandre. Også er det jo veldig gøy å kunne snakke om jenteting, som det ikke er så gøy å snakke med Per Fredrik om.

Som at diverse sminkebutikker har salg på ditt og datt, og diskutere highlighters ned til den minste detalj. Haha! Dere vet sikkert hvordan det er?
 

Nå skal jeg knipse litt bilder av bøkene jeg kjøpte. Så dere kan se! Den ene tror jeg de fleste av dere kommer til å synes er veldig spennende!

 

3 kommentarer
    1. Hei, er med på 30 dagers challengen, men har kommet litt ut av dagene… hvilken dag er vi på nå? 💕 Elsker bloggen din forresten ❤

    2. Håret ditt var bare elsk på dette bilde! Du kledde den lengden noe helt vanvittig godt, har du i extensionene? Nydelig begge to 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg