Stina tester: Kylie Jenner lipkit

Nå føler jeg meg skikkelig “basic white girl”, fordi jeg nemlig har kjøpt Kylie Jenner lipkit. Haha! Jeg har jo hatt lyst til å kjøpe det en god stund, men hver gang jeg har sjekket nettbutikken, har det alltid vært utsolgt.

Men da jeg for et par uker siden sjekket innom ved en tilfeldighet, så jeg at det endelig var mange forskjellige til salgs. Så jeg klikket hjem et lipkit + 2 liquid to matte leppestifter. 

I går fikk jeg endelig pakken i posten, og nå har jeg rukket å prøve ut alle, og tenkte å vise de til dere! Først litt om kvaliteten på alle; liquid to matte leppestiftene lukter utrolig godt, akkurat som en blanding av vanilje og love hearts. Hehe! De er ganske tynne i konsistensen, så når man påfører må man være litt forsiktig så man ikke søler. Men de gikk veldig fint på syns nå jeg! De tar ca 1 minutt før de er helt tørre, og da sitter de supergodt. Om du ikke spiser / drikker sitter de i veldig mange timer, så det er jo helt genialt! 

I lipkitet fulgte det med en lipliner. Den var helt ok i kvalitet. Den ga fin farge og gikk på fint, men jeg syns den kunne skapt litt skarpere kanter om dere skjønner? Jeg liker å tegne litt utenfor leppene for å få det til å se ut som jeg har større lepper, og og da må jeg ha en lipliner som er superskarp. Så denne var ikke like mye å hoppe i taket over. Men helt midt på treet!

Kjolen min finner dere HER (reklamelink)

Når det kommer til frakten så tar den ca 3 uker. Jeg bestilte 23 januar, og fikk den i går, altså etter 26 dager. Så det tok sin tid! Men i og med at den blir sendt fra USA og igjennom tollsystemet så er det jo bare naturlig. Uansett, absolutt verdt å vente på. 

Lip kitet kostet forresten 29 dollar (241,- kr) og liquid to matte leppestiftene kostet 17 dollar (141,- kr)

Lipkit i fargen “KOKO K”

Dette er uten tvil min favorittfarge. Denne var perfekt nyanse rosa, samtidig som den var lys. Ingen tvil om at jeg kommer til å bruke den mye fremover!

Liquid to matte i fargen “POSIE K”

Denne ble litt for mørk for min smak. Men den passer sikkert perfekt til litt mer festanledninger. 

Liquid to matte i fargen “MALIBOO”

Denne fargen likte jeg ganske godt, og er en perfekt nude farge. Jeg elsker jo liquid to matte leppestifter i nyanser av nude, så ingen tvil om at denne kommer til å bli brukt mye fremover!

Så til slutt; er leppestiftene verdt hypen? Jeg syns definitivt det! Liquid to matte leppestiftene var i veldig god kvalitet, og heller ikke så dyre, så de er absolutt å anbefale. Dere finner forresten alle produktene på kyliecosmetics.com

 

Har du testet ut leppestiftene fra Kylie Jenner?

20 kommentarer
    1. Jeg har i fargen Kristen! Nydelig, men veldig tørrende 😓 Har du noe tips til å påføre liquid lipstick??

    2. Ja, kjøpte lipkit for en stund siden men fargen passet ikke meg i det hele tatt.. Noe som var veldig synd siden den var veldig fin.

    3. Åå maliboo er min favoritt, eller – jeg fikk akkurat i dag minisettet med 6 farger, og der ligger en rosa jeg tror kan bli ny favoritt haha. De er gode, men syns de smuldrer opp når man spiser… men sånn er det jo med det meste.

    4. Hei Stina! Sååå fin du er!! Du er kjempevakker! Jeg synes du kledde alle liquid lipstickene! Du er kjempeflink i blogging!
      God helg!
      Stor klem fra Kristine 12 år!❤❤❤❤❤

    5. Jeg har kjøpt alt for mange haha. Har de du har (Koko, poise og malibu) + Candy, love bite 😀 Digger de! MEN de tørrer ut leppene ganske mye.. Pleier å ta en pittelite lag med klar lipgloss over så klarer leppene seg fint 🙂 Heller ikke helt fornøyd med liplineren..

    6. Bare å spisse liplineren så funker den perfekt til overlining 🙂 bruker candyk hver dag og kunne aldri brukt noe annet haha

    7. Tollgrensen er 350 kr med frakt.
      Men man betaler ikke toll på kosmetikk, det er merverdiavgift (mva) som er på 25% av kjøpesummen. Totalsummen når man kjøper fra utlandet kan lett sjekkes på toll.no 🙂 det kommer også som regel et fortollingsgebyr fra posten på rundt 150 kr.

    8. Har også posie K, min er mer lilla rosa, din så mer rød ut 🙃 Rart 😂 Har også koko k, den er superfin!!! ❤

    9. Tollgrensen er på 350kr, ikke 450. Bare sånn at folk ikke får seg en ubehagelig overraskelse 🙂 Men, jeg syns din tok sykt lang tid! Da jeg bestilte før jul tok ikke leveringen mer enn 10 dager! Men nå i det siste har hun jo hatt masse kampanjer og ulike kolleksjoner, så kanskje det gjorde at du måtte vente så lenge…

    10. Blir litt feil å si a de ikke er dyre, frakt og mva kommer i tillegg, så totalprisen på et lipkit blir jo ca 600,- Absolutt ikke dyrt nei!!!

    11. Har prøvd Candy K og Posie K lipkitene. Synes ikke posie kledde meg da. Også har jeg prøvd holiday edition mini liquid lipstisck. Der var fargene Angel, Ginger, Moon, Love bite og kristen! Har prøvd kyshadow Burgundy palettet og jeg anbefaler det på det sterkeste!!!! Det er kjempe bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg