Jeg har tatt over 70’000 selfies

Hvordan går det med dere som ble med på fitness challengen min? Over 500 har sagt at de skulle være med, enten på snapchat, bloggen eller instagram, og det er så gøy å se at så mange er med!

Selv er jeg rimelig støl etter de 3 første dagene, og håper på at dagene som kommer blir litt lettere. Haha, er jo lov å håpe eller hva? Forhåpentligvis er vi over den verste terskelen, så da får vi bare krysse fingrene for så lite stølhet som mulig! 

I dag har jeg jobbet en god del, før jeg stakk til Tønsberg en tur. Jeg fortalte det såvidt for et par dager siden at jeg tenker å kjøpe et nytt kamera. Det jeg har nå har jeg tatt over 70’000 bilder med. Eller nærmere sagt; selfies.. Du vet du er blogger når det skjer for å sirre sånn. Uansett, jeg har jo hatt kameraet i 4,5 år, så det virkelig på tide med et nytt. Jeg heller mellom Canon eos 80d og Canon eos 760d.

Så det var grunnen til at jeg dro til Tønsberg. Rett og slett fordi jeg ville se kameraene i virkeligheten og “føle” meg frem til hvilket jeg føler passer best for meg. Merker virkelig er 760d som er lik i formen som det jeg har hatt i de siste 4,5 årene føltes mer naturlig ut å holde. Men jeg tror nok bare at jeg har grodd litt inn i det kameraet for å si det sånn. Uansett, om det er noen fotogeeks der ute som har peiling på om det er vits i å oppgradere fra 650d til 80d og ikke bare 760d, rop ut! Tips og råd taes imot med åpne armer!

Genser – HER  //  Bukse – HER  // Jakke – HER  //  Veske – HER  // Sko – HER  // Øredobber – Glitter


 

Uansett, nok tech-talk. Tipper dere ikke er like oppslukt i kamerating som jeg er. Hehe! Nå skal jeg lage meg litt middag og se litt favorittserier. Per Fredrik er på besøk hos en kompis i kveld, så da blir det Keeping up with the Kardashians for alle penga. Whoop whoop!

 

13 kommentarer
    1. Jeg er også kjempe støl!! Det er sån vist jeg sitter nede er det så vond å reise seg igjen😂😂
      Du er best❤❤❤

    2. Digger deg! Men lurer bare på, hvorfor har du så mørkt hår igjen?? Du var såååå pen med litt lysere brun! Du er pen nå å da<3

    3. Det er super gøy å være med på challengen!! Eg håper du
      Finner det riktige kameraet. Elsker bloggen din.
      Kan du si ifra om neste gang du er i Bergen?
      Vil du kanskje ha en meetup da?? Elsker bloggen din

    4. skal si du hadde fått tatt mange bilder, er vant med canon å liker merke deres veldig godt det andre er ingen skjennskap til men håper du vill være fornøyd 🙂

    5. Hei
      Bare lurer på hvorfor du absolutt vil ha speilrefleks? Byttet nettopp ut mitt med et system/kompakt kamera, det er så mye bedre å ha med seg! Og teknologien er jo så bra at de mindre kameraene er vel så bra som speilrefleks. Nysgjerrig på hvorfor du ikke kjøper et mindre bare?

    6. Cecilie: Jeg har flere som er mindre, men kvaliteten blir aldri bra nok med de. Har prøvd å bruke slike kameraer altfor lenge nå, og det blir virkelig ikke bra nok dessverre 🙁

    7. Jeg vil anbefale å gå opp til 80D- da vil du merke du jobber med et litt mer “profesjonelt” kamera med flere muligheter. Å gå opp fra 650D til 750D vil være svært liten forskjell- det blir omtrent som å kjøpe samme kamera 🙂
      Kanskje det var litt til hjelp i alle fall. Jeg ville absolutt gått for 80D 🙂

    8. Desto lavere tall på kameraet, desto bedre:) om jeg var deg ville jeg oppgradert til 80d (jeg liker veldig godt 60d), også kan du ha ditt gamle speilrefleks når du trenger ett litt “lettere” kamera:)
      Det kjennes litt rart ut i starten å bruke kameraet siden det er litt tyngre og større, men når du har blitt kjent med det vil du nok ikke angre på at du la litt ekstra penger i det. Jeg tror nok heller du kan ende opp med å angre på å kjøpe ett kamerahus som allerede er ganske likt ditt gamle:)
      Dropp å kjøpe kamerahuset med standard objektivet som ofte følger med kameraet etter som du allerede har objektiver så blir det litt billigere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg