Vår valentinesfeiring!

I går var det kjærlighetens dag; Valentinesday. Jeg feiret selvfølgelig med Per Fredrik og vi spiste middag ute sammen. Siden vi ville spise litt ekstra god gourmetmat dro vi på Farris bad sin restaurant, og det er jeg så glad for at vi gjorde. Der var det helt fantastisk gode matretter og vi fikk virkelig kost oss. 

Selv om nettopp har kommet hjem fra ferie der vi var sammen hele tiden, var det gøy å få litt alenetid sammen utenfor huset. Når vi er hjemme blir det fort mye jobb og Chloe. Så det gjorde virkelig ekstra koselig å dra ut sammen og feire! 

Her er litt bilder av 3 retters middagen vi spiste. Haha, Per Fredrik fikk så dilla på forretten sin at han spiste to av den før middagen, og tok den som dessert også. Han er så skjønn! ❤️

Haha, på vei hjem hadde jeg tabbet meg skikkelig ut! Jeg skulle jo kjøre hjem, siden Per Fredrik hadde tatt noen glass vin til middagen. Men det jeg ikke tenkte på var at jeg kunne jo ikke kjøre i 13 cm stilletthæler. Så da var det bare å kjøre uten sko. Det var ikke bare-bare for å si det sånn. Haha! Og som om jeg ikke satt helt oppe i rattet fra før av, siden jeg er så kort, så måtte jeg sitte enda lengre frem når jeg ikke hadde sko. Så jeg så nesten ut som en 5 åring som skulle leke at den kjørte bil. Må ha vært litt av et syn. Hehe! 

 

12 kommentarer

Siste innlegg