Dobbeldate!

På lørdag var Per Fredrik og jeg med på noe veldig koselig. Vi ble nemlig invitert av broren til Per Fredrik og kjæresten til broren, med på middag her i Sandefjord. Vi har jo nesten bare vært med hverandre på familiemiddager, så det var så gøy å være på dobbeldate sammen!

Vi dro på “Alan Kitchen” som er en asiatisk restaurant, med både sushi og kinamat. Og herreguuud, det jeg spiste så mye godt! Kunne nesten rullet ut derfra. Friterte reker er så munchies og jeg siden det ikke akkurat er så sunt, så spiser jeg det nesten aldri, men når jeg først spiser det; omg. Det er så godt det! 


 Marthe Marie og Sebastian

 

Vi ble sittende å skravle i timesvis om alt mulig rart, og det var så gøy! Tuller ikke når jeg sier at vi bokstavelig snakket om alt fra at vi mente at jenter er som katter; de ser koselig ut også plutselig klikker de, mens menn er litt mer som hunder; ser de blide ut, er de det, til blogging. Haha, alt mulig altså. Men veldig gøy! 

 

9 kommentarer
    1. Jøss så brune dere ble begge to bare av en liten stund i syden! Og det er såå gøy med dobbeldates 😀 I alle fall når man sitter og prater om alt og ingenting og glemmer tiden helt!

    2. Så koselig! Av og til er det lov å kose seg litt ekstra, selv om maten ikke er av den sunneste 😉 jeg blir selv kjempe lykkelig når jeg kan kose meg litt ekstra 😀

    3. Hei Stina!💖 Så smoothien du lagde på Snapchat i dag, og den så bare så utrolig god ut! Lurer på om du kan si hva du har i den?💖 Hilsen stor fan!💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg