Uken som gikk #11

Ukens tanke
– Denne uken har jeg virkelig tenkt på hvilke ting jeg kan gjøre for å forbedre bloggen min. Jeg vil jo så gjerne at bloggen min skal være best mulig for dere, på alle mulige måter. Så for en uke siden kjøpte jeg en ny linse til kameraet mitt, og bare den alene gjorde jo en gigantisk forskjell.

Har også tenkt til å kjøpe meg nytt kamera, siden blitzen på kameraet mitt er ødelagt og jeg har hatt det i over 4 år. Det kameraet har jeg tatt over 70’000 bilder med, så det er virkelig på tide å bytte ut. Men først må jeg bare bestemme meg hvilket kamera jeg kommer til å kjøpe, og det er jo ingen enkel jobb. Hvis dere forresten har noe input på ting dere syns jeg bør forbedre meg på, er det bare å rope ut i kommentarfeltet. Elsker feedback fra dere! 


 

Ukens sang
– “Rivers (Conki xRAMI Remix) – Conki, RAMI, Allmann Brown, Robyn Sherwell”. Den har jeg fått helt dilla på! Den er så sykt behagelig og fin å høre på, samtidig som den ikke gjør at jeg blir søvnig. Perfekt å høre på når jeg skriver blogginnlegg, akkurat nå hører jeg på den faktisk, hehe! 

 

Ukens høydepunkt
– Turen til Gran Canaria var uten tvil ukens høydepunkt. Det var virkelig en helt fantastisk reise, og det var så deilig å få vært så mye med Per Fredrik hvor vi ikke trengte å jobbe hele tiden. Også var det jo så fint der vi var, så det gjorde det ekstra gøy! 

Ukens mest leste innlegg
“Kjærestespa i Meloneras”

“Er det kaldt her? + Bildedryss”

“Bildedryss fra hotellet” 

 

Ukens nedtur
– Å dra fra Gran Canaria og hjem til kalde Norge. Det var rimelig nedtur! Selv om jeg er veldig glad for at det er snø her nå. Det er jo så fint!


 

Akkurat nå
– Sitter jeg på kontoret med fuktighetsmaske, Chloe sovende under pulten og musikk på fult volum.

 

Ukens favoritt antrekk

– Å kunne gå i highwaist short igjen, herreguuuuud, det var så fantastisk det! Selv om det ble bittelitt kjølig da vi satt i skyggen, så var det gøy fordet. Om sommeren bor jeg nesten i slike shortser, og med en rosa genser kunne ikke antrekket blitt mer meg! 

Shorts – HER  // Genser – HER
 

 

Ukens opptur
– Gran Canaria turen var jo virkelig en opptur, og det var så gøy å få noen dager hvor jeg fikk opplevd noe annet og nytt. Det er så opptur fordi nå sitter jeg igjen med så mye inspirasjon, og er klar for å jobbe hardt og bra med bloggen!

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

16 kommentarer
    1. åhh!! den nye headeren din er syykt fin!! helt wow ^^ den viser deg mer på en måte, enn den andre du hadde<3

    2. Herlig! Ser det ble en fin uke, Stina! Hvis jeg kan tipse om e kamera, ville jeg sagt Canon 70D eller Canon 80D. Har selv 70 D. Det er litt bedre enn de “vanlige” Canonkameraene, men ikke så svære og tunge som de aller beste. Dessuten har i alle fall 70 D flippskjerm! 😀

    3. Jeg har Canon 60D som jeg er veldig fornøyd med! Hatt mitt i ca 4 år og det fungerer supert fremdeles! Hadde Canon 600D før, men da jeg ville ha noe litt bedre oppgraderte jeg til 60D:) syns det er ett kjempe greit kamerahus, ganske lyssterkt så du kan bruke ganske høy ISO uten at det ødelegger bildene for mye ( dette kunne jeg ikke på Canon 600d). Jobber en del som fotograf og med bilder så bruker mitt i jobb sammenheng og det fungerer kjempe fint til både bilder og filming! Litt tyngre kamerahus enn seriene med tre tall, men dette gjør også at kamerahuset føles mer “stødig” og solid. Kan hvertfall anbefale det kamerahuset på det sterkeste, og om du kun kjøper kamerahus er det ikke så dyrt heller.

    4. Så bra at Gran Canaria turen var fin 🙂 Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra til syden,haha.
      Likte headeren din veldig godt forresten 🙂 Håper du får en god natt fine deg <3

    5. Hei Stina jeg lurte på om du kunne ha en video som du kunne sminket deg med bare H&M produkter hilsen Julia jeg er veldig stolt av deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂😂 håper du likte forslaget og håper at du svarer

    6. Synes du har en veldig bra blogg! Det eneste jeg synes du kunne vært flinkere til er å variere ordene, slik at ikke samme ordet går igjen mange ganger per avsnitt eller setning. Et tips er å søke opp synonymer på ordet du ser er blitt brukt mye.

    7. Hvor var Chloe når du og per Fredrik dro til gran canaria? Håper på svar💗 Elsker bloggen din💗🦄

    8. Har du noen gang vurdert å ta en form for skrivekurs eller lignende? Jeg mener ikke at du skriver dårlig, men det som står skrevet er jo en stor del av bloggen, og man blir jo aldri helt utlært når det kommer til skriving, grammatikk og å variere språket.

    9. Hei!
      Følger bloggen din daglig og synes den er veldig fin! Du gir mye inspirasjon og jeg liker å lese fordi jeg liker deg som person 🙂 Men for å gi tilbakemelding der du spør om hva du kan bli bedre på: bare ment som konstruktiv tilbakemelding- synes det er litt synd at flesteparten av innleggene dine nå har blitt “7 ting som..8 ting som.. 3 ting som” hvis du skjønner? Lister er supert, spesielt uken som gikk og Chloés innlegg, men det kan bli litt mange innlegg (i tillegg) som går på slike punkter:-) Veldig, veldig morsomt med noen av og til, men når det blir for mange så oppleves det litt som om du har gått tom for ideer å skrive om og det blir mye mer upersonlig. Sier ikke at du trenger å være noe mer privat enn du er, for du skriver ellers helt topp og er superflink, men jeg savner de innleggene du skrev for et par år siden hvor du fortalte mer om hva du tenkte, gjorde osv i et større “volum” enn nå ☺️☺️ Håper denne kommentaren var forståelig og at det ikke var alt for dårlig formulert, var litt vanskelig å forklare. Husk: du er kjempe flink, dette er kun ment som en konstruktiv tilbakemelding og ikke noe negativt! Stå på, flinke Stina!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg