Dette fikk jeg på bursdagen min!

På lørdag feiret jeg bursdagen min sammen med en gjeng venninner på restaurant i Drammen. Det var så koselig å se igjen alle jentene og feire med de! Hvis du vil se alle bildene fra feiringen kan du trykke her. Mens jeg pakket opp gavene hjalp Camilla meg med å livestreame det hele på instagram, og da var det så mange av dere som spurte om jeg kunne vise alt jeg fikk i et blogginnlegg, noe som jeg selvfølgelig sa ja til.

Så nå skal jeg vise dere det jeg fikk av jentene. Av Per Fredrik fikk jeg forresten hele Gran Canaria reisen + et utrolig fint kjede, som lå i kofferten da jeg knipset disse bildene, så det glemte jeg å ta med. Fillern! 

Uansett, her er de tingene jeg fikk. Herregud så mye fint og så snille venninner jeg har! Og ingen tvil om at kjenner meg godt. Hehe! Jeg elsker rødvin og beauty produkter, så det fikk jeg fullt opp med!

Legg merke til det utrolig morsomme kortet helt til høyre som jeg fikk av søsteren min. Hun syntes det var så meg! Jeg kunne ikke vært mer enig. Kaffen i handa mens jeg kjører, trutmunnen på og hårrullene i håret! Hahaha! 


 

14 kommentarer

Siste innlegg