Ny header??

Disse bildene har jeg helt glemt bort å vise dere! Jeg har jo som sagt prøvd å ta bilder til en ny header mens jeg var på Gran Canaria, og i går knipset Per Fredrik noen skikkelig fine bilder av meg. Syns lyset, blomstene, feelingen og alt ble så meg på disse bildene.

Så nå gleder jeg meg veldig til å lage ny header. Det trengs for å si det sånn. Den jeg har nå viser nesten ikke hvordan jeg er i det hele tatt, og det er jo så kjipt! Men det skal det bli slutt på nå. 


 

Nå er det bare for meg å redigere, og for meg som ikke har laget skikkelig “header-header” på åresvis, blir ikke dette noen enkel sak. Men vi får se hva jeg får til. Jeg skulle gjerne betalt noen for å gjøre det for meg, men jeg er så utrolig sær på hvordan jeg vil ha ting, så jeg nekter jo helt å gi kontrollen over til noen andre. Haha! 

 

Se så fin Per Fredrik er da. Fineste kjæresten i hele verden? Jepp! 

Nå har vi nettopp kommet hjem til huset, og har vært innom foreldrene til Per Fredrik for å hente Chloe. Det var gjensynsglede det! Har savna den lille bærta så mye! Nå løper hun rundt i huset med kosebamsen sin og koser seg så mye! Men nå får jeg nesten runde av her og begynne å rydde ut av kofferten og rundt i huset. Her er det heeeelt kaotisk nå, så tror nok at dette kommer til å ta en god stund. Wish me good luck. Haha! 

21 kommentarer

Siste innlegg