Kjæreste spa i Meloneras!

I dag var vi på spa! Det var så deilig og avslappende. Siden Per Fredrik hadde kjøpt suite til oss her på hotellet fikk vi gratis inngang på spaet til nabohotellet, der de hadde 12 forskjellige spa rom. Her var det alt fra tyrkisk bad, ishule, afrikansk sauna til et basseng med så mye salt at man fløyt.

Jeg var jo så smart at jeg hadde barbert leggene rett før vi dro, så når jeg hoppe opp i det bassenget med masse salt svidde det helt sinnsykt. Så der ble det en kort tur for min del, haha! 

Siden det egentlig ikke var lov med kamera på spaet fikk jeg bare tatt bilder inne på det første sparommet. Alle rommene var så vanvittig fine, avslappende og inspirerende! 

Siden vi ikke hadde booket noe i forveien ble det ikke noen behandlinger. Men det blir det i morgen. Da blir det full massasje på oss begge, på hotellet vi bor på. Det blir deilig det! Er det en ting jeg elsker så er det massasje. Heldigvis har jeg en veldig snill kjæreste som masserer meg nesten hver kveld, men det blir jo gøy å få profesjonell massasje også! 

Her er forresten inngangen til hotellet vi var på spa på, se den sinnsykt fine fontenen da! Fikk lyst på fontene hjemme nå jeg! 

Nå skal vi ut en tur og spise litt mat, også skal vi prøve å få dratt på utendørskino i kveld. Det blir veldig koselig! 

12 kommentarer

Siste innlegg