Middag i Meloneras ❤︎

God morgen! Nå har vi nettopp vært nede og spist litt frokost, knipset masse bilder av frokosten og rundt på hotellet, så det skal jeg vise dere senere. Men først tenkte jeg å fortelle dere om steder Per Fredrik og jeg spiste middag i går. Jeg er jo supernerd på å alltid sjekke Tripadvisor før jeg skal spise ute et sted, så jeg hadde funnet frem til en restaurant som het “El Churasco” som la nede ved vannet. 

Så på kvelden tok vi turen ned dit, og herregud dere. Maten var helt amazing, og det var så fint å gå langs vannet! 


I går kveld var første gangen vi var utenfor hotellet og det var så mye fint å se på. Merker veldig godt at det her er blant de finere strøkene på øya, for her var det kun godt voksne mennesker man så at hadde penger, og alt var helt striglet og pent. Men det passer meg helt perfekt. Er så mye bedre å være på et slikt sted, enn å være midt i et partysted med fulle mennesker overalt. Hehe !

Herregud, se så fint det er langs vannet da! 

Nå skal vi ut en tur på spa. Kameraet blir med, så jeg skal prøve å knipse litt bilder for dere! 

10 kommentarer
    1. Hvordan orker du å bruke så mye sminke på ferie og i varmen? Synes du det er flaut å gå uten sminke?

    2. Vil anbefale dere å dra til Arguineguin og spise på “Los Pescatos” (Los Antonios om dere vil ha tapas) veldig god mat der. Resturantene ligger rett ved den norske sjømannskirka

    3. Jeg er fra Gran Canaria og er enig med deg om at jeg helst vil være unna de dustete fylleturistene. MEN jeg vil anbefale deg å ta en strand dag på Amadores eller Anfi del mar. Der er det så godt, men kanskje spesielt om sommeren. De har fantastisk god pizza på Tapas tapas (anfi) eller på amadores den restauranten som er nest helt til venstre om du står ved vannkanten og ser opp til resturantene.
      Ellers har de veldig god mat på Los canarios (arguineguin), Palm garden (patalavaca) eller Rossini (arguineguin).
      Nyt dagene videre!! Kos dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg